تنها نکته مثبت دربی از زبان یک استقلالی

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از استقلال و پرسپولیس انتظار بیشتری نداشتم چون معتقدم برای انجام بازی‌های پرقدرت و منسجم به سال‌ها کار کردن نیاز است و یک شبه نمی‌توان این مشکل را حل کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سهراب بختیاری‌زاده در خصوص تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 78 با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فکر می‌کنم قبل از دربی هم پیشکسوتان و رسانه‌ها سعی داشتند کمک کنند تا این مسابقه زیبا از آب در بیاید و همه از تماشای آن لذت ببرند ولی معتقدم نمی‌توان با یک ماه کار کردن،بازدهی مثبتی داشته باشیم.

وی افزود: دیدار استقلال و پرسپولیس گُل سرسبد بازی‌های لیگ برتر است و شکل بازی این دو تیم باید مردم را خوشحال کند ولی من به شخصه انتظار بیشتری از آنها نداشتم. چون اگر بخواهیم دو تیم پرقدرت و منسجمی داشته باشیم که زیبا بازی کنند، باید سال‌ها روی آن کار کنیم و به مدیر و مربی آزادی عمل بیشتری بدهند تا بازیکنان هم با اعتماد به نفس بیشتری کار کنند.

مدافع پیشین تیم استقلال تهران تاکید کرد: نمی‌توان بازیکن و مربی را به خاطر کیفیت پایین دربی مقصر دانست. اوضاع لیگ می‌طلبد که بازی تیم‌های بزرگش اینطور باشد. اگر مردم در فوتبال اروپا از تماشای مسابقات لذت می‌برند به این خاطر است که سال‌ها کار کرده‌اند. نمی‌توان یکی، دو شب با حرف زدن و اعتماد به نفس دادند انتظار داشته باشیم عملکرد بازیکنان تغییر کند.

بختیاری زاده درباره نقاط مثبت دربی هم خاطرنشان کرد: قصد طعنه زدن ندارم و صادقانه می‌گویم تنها نقطه مثبت دربی پِرِس خوب دو تیم بود. درست است که در بعضی صحنه‌ها، بازیکنان دو تیم به خاطر استرس توپ را از دست می‌دادند ولی همه ماجرا هم این نبود. باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس در کار دفاعی زحمت زیادی کشیدند و نکات آموزنده‌ای داشتند.

وی در پایان گفت: هرچقدر که دو تیم در کار حمله و انجام برنامه‌های دو نفره ضعیف بودند، در کار دفاعی و پِرس خوب عمل کردند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعد از ظهر روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی همانند سه دربی گذشته با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  73  =  81