دمای تهران به زیر صفر می رسد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه هوای تهران با حداقل 1 و حداکثر 9 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی و همچنین در اواخر وقت با افزایش ابر خواهد بود. در روز دوشنبه نیز هوای استان تهران با حداقل دمای 1- و حداکثر 10 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،احد وظیفه در گفتگو با مهر، از خروج سامانه بارشی از کشور در بعدازظهر روز دوشنبه خبر داد وگفت: در روز دوشنبه بارش‌ها محدود به نوار شرقی، جنوب شرق کشور و دریای عمان می‌شود. وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی در روز شنبه در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب و جزایر واقع در خلیج‌فارس و به تدریج با شدت کمتر در دامنه‌های جنوبی البرز شاهد ابرناکی،‌ بارش باران و برف خواهیم بود.

وظیفه ادامه داد: در روز یکشنبه علاوه بر نواحی مرکزی و جنوبی کشور، دامنه بارش‌ها به سمت نواحی جنوب شرق، شرق و تنگه هرمز و با شدت کمتر شمال شرق کشور، گسترش می‌یابد. به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز شنبه خلیج‌فارس و در روز یکشنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه در خصوص دمای هوای استان تهران در روزهای آینده، اظهار کرد: روز یکشنبه هوای تهران با حداقل 1 و حداکثر 9 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی و همچنین در اواخر وقت با افزایش ابر خواهد بود. در روز دوشنبه نیز هوای استان تهران با حداقل دمای 1- و حداکثر 10 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی خواهد بود. به گفته وی، استان‌ چهارمحال و بختیاری با 18- درجه سانتیگراد در روز دوشنبه و استان کهگیلویه و بویراحمد با 11- درجه سانتیگراد سردترین هوا و استان بوشهر با 13 درجه سانتیگراد گرم‌ترین هوا را خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  52  =  54