جوابیه بانک تجارت درباره تذکر شفاهی یک نماینده مجلس

روابط عمومی بانک تجارت در پاسخ به تذکر شفاهی نماینده سراب در مجلس مبنی بر تعطیلی شعب این بانک در حوزه انتخابیه‌اش، جوابیه‌ صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روابط عمومی بانک تجارت در پاسخ به تذکر شفاهی مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی شعب این بانک در حوزه انتخابیه‌اش، جوابیه‌ای صادر کرده است. متن کامل جوابیه بانک تجارت به شرح زیر است:

احتراما در پاسخ به تذکر شفاهی خانم مهناز بهمنی نماینده محترم سراب در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تعطیلی شعب بانک تجارت در حوزه انتخابیه ایشان که در مورخ 92/10/30 بر روی خروجی آن خبرگزاری محترم درج شده، خواهشمند است نسبت به انتشار توضیح زیر اقدام فرمایید:

با توجه به اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و لزوم بهره‌وری و کاهش هزینه‌های غیرضرور بنگاه اقتصادی خصوصی شده، کاهش و ادغام شعب در دستور کار کلیه بانک‌ها از جمله بانک تجارت قرار گرفته و این بانک با تاکید بر کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک برنامه ادغام و کاهش شعب در سراسر کشور را به اجرا در آورده است و ادغام شعبه شریعتی شهرستان سراب نیز با توجه به نزدیکی شعب مجاور (شعبه مرکزی با فاصله کمتر از 400 متر) صورت گرفته است.

مدیریت بانک تجارت استان آذربایجان شرقی با اضافه کردن پرسنل مجرب از سایر شعب، بهبود در خدمت‌رسانی به مردم شریف سراب را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

اداره کل روابط عمومی و تبلیغات

ابراهیم کاظم‌پور اقدم

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس به وزیر اقتصاد گفته بود که علی‌رغم گفت‌وشنودها، بانک تجارت به یک‌باره تصمیم گرفته شعبه شریعتی شهرستان سراب تعطیل شود و این اقدام موجب نابسامانی در این شهرستان شده است. بانک‌ها به جای وظیفه اصلی خود مبادرت به خرید و فروش کالا، تجارت و ساخت و ساز می‌کنند که این عامل موجب رکود کشور شده است  و بخش خصوصی به ورطه فراموشی سپرده می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  6  =