حمله تند دادکان به حامی قلعه نویی

برخلاف اکثریت جامعه ورزش، محمد دادکان اعتقاد دارد انتخابات کمیته المپیک غیردموکراتیک و مهندسی شده صورت گرفته.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دادکان با اعلام این که  6 نفر از روسای فدراسیون‌ها بعد از انتخابات با من صحبت کردند و گفتند که قبل از انتخابات به آن‌ها گفته شده بود به چه کسانی رای بدهند، در خصوص جدایی علی آبادی از ورزش اذعان داشت:

کیومرث هاشمی هم با علی‌آبادی بوده است. امروز او هم باید جوابگوی حرف‌هایی باشد که زده است. ایشان سخنگوی علی‌آبادی بود. باید جوابگوی تهمت‌هایی باشد که مطرح کرده است. من هر جا مصاحبه کنم درباره او حرف خواهم زد. می‌خواهم بدانم آیا ورزش مملکت هیچ مهره دیگری ندارد که همه جا از ایشان استفاده می‌کنند. او در آن زمان می‌گفت که من در بغل خارجی‌ها بودم و با بیگانه ارتباط داشتم. او یا حرف‌هایش را ثابت می‌کند یا اینکه من هرجا حرف بزنم، واقعیتها را درباره او خواهم گفت. او در اتفاقاتی که آن سال در فوتبال ما رقم خورد نقش بزرگی داشت. امروز دولت این آقا را سر کار آورده است اما او از مردم نمره منفی دارد. خواهید دید که با حضور او چه مشکلاتی در ورزش به وجود خواهد آمد و مطمئن باشید با عدم استقبال مردم همان طور که در گذشته رفته این بار هم خواهد رفت. یک روز من گفتم سه نفر می‌خواهند ورزش را از بین ببرند. در آن زمان هیچ کس باور نمی‌کرد پیش‌بینی من درست باشد اما بعدا همه دیدند که این سه نفر چه کردند. الان هم می‌گویم که دوره فعلی بدترین دوران ورزش است. البته تنها دلیلم به خاطر افرادی که در وزارت ورزش هستند نیست، بلکه یکی از دلایل اصلی‌ام اداره ورزش بیرون از ساختمان وزارت ورزش است. نمی‌گویم این افراد و مدیران فعلی وزارت ورزش باعث به انزوا رفتن ورزش می‌شوند چرا که نقش این افراد به خاطر اختیارات کم‌شان و مدیریت ورزش از بیرون، کم است. ضمن اینکه نباید شکست احتمالی این‌ها را به پای جامعه ورزش و دانشگاهی بنویسید.

این صحبت های دادکان برای آن مطرح شده که کیومرث هاشمی در جریان کمیته انتقالی حسابی با مربی خارجی مخالفت کرد و دادکان را مرتبط با بیگانگان دانست. هاشمی در آن زمان اصرار زیادی داشت تا امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شود. ارتباط خوب او با قلعه نویی و فتح الله زاده به واسطه یکی از اقوام مدیرعامل استقلال همچنان پابرجاست

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  ⁄  13  =