فرگوسن: اخراج مویس حماقت است

با وجود ثبت نتایج ضعیف در کارنامه منچستریونایتد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی پیشین شیاطین سرخ از هموطن خود حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم سرالکس فرگوسن در واکنش به شایعات مطرح شده از سوی گروهی از رسانه‌های انگلیسی در خصوص اخراج دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد به خاطر کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، برکناری هموطن‌اش از این سمت را یک اقدام احمقانه دانست.

فرگوسن در حمایت از مویس که تیمش در این فصل در 22 بازی در لیگ برتر 11 پیروزی، 4 تساوی و 7 شکست داشته و از تمام رقابت‌های حذفی نیز کنار رفته است، گفت: من هرگز نمی‌توانم درک کنم که چرا باشگاه‌ها سرمربیان خود را به سرعت اخراج می‌کنند. اعضای هیئت مدیره‌ تیم‌ها باید کیفیت سرمربیانی که می‌خواهند مسئولیت هدایت تیم را به آنها بسپارند ارزیابی کنند و بر اساس کارنامه کاری، شخصیت و فلسفه کاری که آن مربیان دارند آنها را انتخاب کنند.

فرگوسن 72 ساله افزود: در این صورت اگر یک مربی از سوی یک تیم انتخاب شد دیگر دلیلی برای اخراج وی وجود ندارد و این کار به نظر من حماقت است. به نظر من اخراج سرمربیان الزاماً کارساز نیست. منچستریونایتد می‌تواند هر کاری انجام دهد. این تیم فلسفه بازی و تاریخچه بزرگی دارد و همیشه کارش را خوب انجام خواهد داد.

فرگوسن به وضعیت کنونی جدول رده‌بندی لیگ برتر اشاره داشت و گفت: امسال برای اولین بار است که 5 یا 6 تیم می‌توانند در کورس قهرمانی حضور داشته باشند و به همین دلیل فکر می‌کنم لیگ برتر فصلی فوق‌العاده را سپری می‌کند. قهرمانی در این لیگ کار آسانی نیست. به نظر من فوتبال انگلیس سالم‌ترین و سخت‌ترین لیگ از نظر رقابت است. در اینجا هر تیمی می‌تواند به تیم دیگر ببازد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −  66  =