۲ صندوق در بانک قرض الحسته ادغام شدند

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از ادغام دو صندوق ولی عصر و شهریار در این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،غلامرضا مصطفی پور مدیر عامل بانک قرض الحسته مهر ایران طی یک نشست با خبرنگاران در وزارت اقتصاد و دارایی در پاسخ به سوال خبرنگار موج در باره ادغام برخی صندوق های قرض الحسنه در این بانک سوال کرد، که وی گفت: صندوق هایی که در بازار غیر متشکل پولی مجوز داشتند اما با بحران مواجه بودند بر طبق نظر بانک مرکزی این صندوق ها مابین بانک قرض الحسنه رسالت و بانک قرض الحسنه مهر ایران توزیع شدند.
وی افزود: صندوق مهر وطن در بانک قرض الحسنه رسالت ادغام شد و صندوق ولی عصر و شهریار نیز در بانک قرض الحسنه مهر ایران ادغام شدند و این روندد همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل یانک قرض الحسنه ی مهر ایران در پاسخ به پرسش دوم خبرنگار موج در مورد مراحل ورود به بورس این بانک گفت: ورود به بورس مقدماتی داشت که مهم ترین آن این بود که سهامداران این بانک ضرورت دارد 100 درصد سرمایه را پرداخت کنند و به همین دلیل ما باید دوره انتظاری را برای وصول 100 درصد سرمایه داشته باشیم.
وی گفت: با توجه به برخی مشکلات بانک ها در سال جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران به سهامداران فشار نیاورد تا با محدودیت نقدینگی مواجه نشوند.
مصطفی پور در پاسخ به پرسش سوم خبرنگار موج درخصوص هزینه ی تمام شده پول در این بانک نیز گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به دلیل اینکه هزینه ی عملیاتی ندارد، هزینه ی تمام شده ی پول در این بانک پایین است و به طور متوسط حدود 6 درصد ارزیابی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    دوساله تکلیف استخدامی این بانک مشخص نشده و هنوز که هنوزه منتظر تماس شون هستیم

ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  9