دختران یا پسران، کدام بیشتر موبایلشان را چک می کنند

این روزها که جوانان به وفور از تلفن های همراه خود برای ارسال پیامک ، برقراری تماس و وب گردی استفاده می کنند جای تعجب ندارد که تلفن همراه بند ناف دیجیتالی جوانان توصیف شود.یک پسر جوان به طور معمول تلفن خود را هر 22 دقیقه و 30 ثانیه و یک دختر جوان آن را هر 26 دقیقه و 15 ثانیه چک می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محققان انگلیسی در یک بررسی بر روی دو هزار نفر، دریافته اند جوانان 18 تا 24 ساله به تلفن همراه خود اعتیاد دارند و آن را در هر 9 دقیقه و 50 ثانیه چک می کنند.

یک پسر جوان به طور معمول تلفن خود را هر 22 دقیقه و 30 ثانیه و یک دختر جوان آن را هر 26 دقیقه و 15 ثانیه چک می کند.

از هر 20 نفر در این گروه سنی، یک نفر در ساعات بیداری خود هر دقیقه تلفن همراه اش را چک می کند.

در این بررسی که بر روی دو هزار نفر انجام شده است، نشان می دهد افراد بین 25 تا 34 ساله میزان بسیار اندکی کمتر، به تلفن همراه وابسته هستند و هر 9 دقیقه و 55 ثانیه آن را نگاه می کنند.

این فاصله برای افراد 35 تا 44 ساله به 21 دقیقه، افراد 45 تا 54 ساله به 36 دقیقه و برای افراد 55 تا 64 ساله به یک ساعت و نیم افزایش می یابد.

اما حتی افراد 65 ساله به بالا نیز زمان زیادی از اوقات فراغت خود را صرف تلفن همراه خود می کنند و آن را هر 47 دقیقه چک می کنند.

این بررسی که برای شرکت نرم افزاری Kana Software انجام شده است نشان می دهد یک شهروند انگلیسی از  7.4 شیوه مختلف برای ارتباطات الکترونیکی خود در شش ماه اخیر استفاده کرده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15