رشد ۲۴ درصدی بیمه آسیا

بیمه‌آسیا در چهار ماهه مهر، آبان، آذر و دی سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته به طور متوسط 24 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در نشست سراسری رؤسای شعب بیمه‌آسیا در ادامه مطلب فوق و با استناد به آمار 9 ماهه سال 1392، گفت: سهم بیمه‌آسیا در صنعت بیمه کشور در مقایسه با شش ماهه اول سال جاری با 3/. درصد افزایش به 9/5درصد و نسبت خسارت آن به 55/2 درصد رسیده است.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا با اشاره به هشت سفر استانی و بازدید از 22 استان، طی چهارماه، گفت: بازدید از شعب استانی فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با مشکلات و مسائل شعب از نزدیک بود که بار معنوی و مادی بسیار خوبی برای شرکت بیمه‌آسیا داشت.

مدیرعامل بیمه‌آسیا برگزاری مجمع در خرداد 1393، وصول حق بیمه‌ها، تعیین تکلیف خسارات معوق، نظارت و کنترل دقیق، تشکیل شورای فنی، تشکیل گروه حسابرسی داخلی و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل را اولویت‌های ضروری و اصلی بیمه آسیا برشمرد.

بنابراین گزارش، نشست سراسری رؤسای شعب بیمه‌آسیا با هدف" توسعه سهم بازار" شامل پنل‌های مالی، بازرسی، حقوقی، بیمه‌های اموال و اشخاص، تبلیغات و توسعه بازار طی دو روز با حضور مدیر عامل ،اعضای هیات مدیره،معاونین مدیر عامل،مشاوران ،مدیران وروسای شعب بیمه آسیا برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =