مسئولان سیما باید از مردم عذرخواهی کنند!

صدا و سیما و آقای ضرغامی می باید که دقت بیشتری داشته باشد و موضوع را پیگیری کند و در ضمن عوامل این اهانت از ملت ایران عذرخواهی کنند. من در صحن مجلس نسبت به این موضوع تذکر دادم و برای نیز اعتراض نامه با بیش از 50 امضا به صدا و سیما فرستاده ایم و خواستار رسیدگی به این موضوع شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سریال تلویزیونی "سرزمین کهن"، هنوز نیامده با خود دنیایی از جنجال و حاشیه را به ارمغان آورده است. این سریال که قرار است مقطع زمانی سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر بکشد، با آنکه دارای ماهیتی تاریخی است اما ظاهرا به جهت برخی مشکلات چندین بار دچار تعویق در زمان پخش شد.

به گزارش تابناک، براساس این گزارش، حداقل 3 تاریخ برای پخش تازه ترین فیلم کمال تبریزی اعلام شده بود که هربار، بنابر علل اعلام نشده ی رسمی، این اقدام صورت نگرفت اما بلاخره عزم تلویزیونی ها برای پخش آن از ، پنجشنبه 3 بهمن، جزم شد.

عدم پخش "سرزمین کهن" با خود حاشیه هایی پررنگ تر از متن داشت که در نوع خود کم سابقه بود. یکی از آن حاشیه ها حجاب بازیگران زن این سریال بود که در ابتدای امر باعث توقف پخش آن شد و ظاهرا وضعیت حجاب آنان به حدی بوده که سیمایی ها، با همه ی تساهل هایی که در این زمینه طی سال های اخیر از خود نشان داده اند، چاره را در وقفه ی موقت و توسل به جلوه های ویژه دیدند.

به هر حال این سریال بعد از مدها وقفه بلاخره به روی آنتن قرار گرفت ولی در همین ابتدای کار به دلیل برخی دیالوگهای که در این برنامه توسط بازیگران استفاده می شود باعث عصبانیت برخی قومیت ها در کشور شده است به طوری که واکنشهای تند برخی سیاسیون را به همراه داشت.
 

مسئولان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1