تصویر صورت بچه‌ های «درودزن» در یک فیلم

فیلم مستند «صورت‌های ابریشمی» که زندگی محصلان مدرسه شهید رحیمی در روستای درودزن است که سال 1385 دچار آتش‌سوزی شدند، به تصویر می‌کشد عصر دیروز در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

مهر: فیلم مستند «صورت‌های ابریشمی» که زندگی محصلان مدرسه شهید رحیمی در روستای درودزن است که سال 1385 دچار آتش‌سوزی شدند، به تصویر می‌کشد عصر دیروز در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

اکبر ناظمی کارگردان «صورت‌های ابریشمی» که مستندش عصر دیروز ساعت 19:30 در سالن 5 برج میلاد در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نمایش داده شد درباره محتوای این فیلم  گفت: سال 1385 محصلان مدرسه شهید رحیمی در روستای درودزن گرفتار آتش شدند. به این ترتیب که سه محصل از شدت سرما زودتر از بقیه به کلاس می آیند تا گرم شوند که کاپشن یکی از این محصلان به بخاری گیر می‌کند و بخاری برمی‌گردد.

وی افزود: زمانی که بخاری برمی گردد نفت داخل آن هم روی زمین می ریزد و آتش شعله ور می شود. کودکان برای خاموش کردن آتش کاپشن های خود را درمی آورند و روی آتش می اندازند تا خاموش شود اما لباس ها و سپس میز و نیمکت‌ها هم می‌سوزند. در پی این آتش‌سوزی هیچ راه فراری برای بچه‌ها باقی نمانده بوده و فقط پنجره کلاس بوده که آنها هم میله داشتند و در نهایت فاجعه اتفاق می افتاد و کودکان تا آمدن کمک، 15 دقیقه در آتش می‌سوختند.
 

height=297
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1