پرداختهای موبایل برای بازارهای نوظهور/مقایسه عملکرد ویزا و مستر کارت در داخل و خارج از آمریکا

ترجمه کامل شماره 1031 ماهنامه نیلسون ریپورت منتشر شد:

ترجمه کامل شماره 1031 ماهنامه نیلسون ریپورت منتشر شد. در این شماره گزارشی درباره فناوری مبارزه با کلاهبرداری آنلاینPAYFONT درج شده است. مقایسه عملکرد ویزا و مستر کارت در داخل و خارج از آمریکا در3 ماهه سوم 2013 مورد تحلیل قرر گرفته است. بازاریابی مبتنی بر PushPoint گزارش دیگری است که در این شماره می خوانیم.سیستمهای پرداخت مشتری آمریکا نیز از مطالب خواندنی دیگر این شماره است.

data-src=https://ebinews.com/img/files/414535480595751811.jpg      

چند  کوتاه در نیلسون

چند خبر کوتاه در این شماره به شرح زیر است:

مسترکارت پس از جدایی از بازار سهام نیویورک، سهام خود را به نسبت 10 به یک تقسیم می کند. صاحبان سهام می توانند 9 سهم اضافی خود را در 21 ژانویه دریافت کنند. کل سهام از 120 میلیون به 1.2 میلیارد سهم افزایش یافته است. مسترکارت همچنین 3.50 میلیارد دلار سهام خود را خریده است که این معامله پس از تکمیل  بازخرید 2 میلیارد دلاری سهام کنونی نهایی خواهد شد.

DEBIT NETWORK ALLIANCEیک شرکت تازه تاسیس است که هدف آن درسراسر آمریکا انطباق  استانداردهای عملیاتی EMVبرای پرداختهای نقدی است. شبکه نقدی10 PIN این روش را ایجاد کرده که اعضای جدید آن عبارتند از AFFNt AHT ، شرکت خدمات مالی CO-OP جینی، نتز، NYCE، پرستو، پالس، شازم و استار پل توماسوفکی مدیر ارشد این شرکت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  21