تقدیر مدیرعامل پست بانک از معلم فداکار مریوانی

تقدیرنامه مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک ایران توسط سیدوحید ریحانی دوچرخه‌‌سوار پست بانک کرمان پس از رکاب زدن 700 کیلومتر مسیر تهران و مریوان در هوای سرد و برفی به محمدعلی محمدیان معلم فداکار مریوانی اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک وی که با عشق و علاقه فراوان و با هدف تجلیل از این معلم فداکار و اعلام حمایت از ماهان رحیمی دانش بیمار مریوانی این مسافت طولانی را در شرایط نامساعد جوی، بارش برف سنگین، سرما و یخبندان طی کرده بود علاوه بر این، پیام حمایت مهندس ضیائی را به ماهان رحیمی دانش‌آموز بیمار دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان نیز ابلاغ و همچنین دفترچه حساب افتتاح شده را به همراه پست بانک کارت به این دانش‌آموز و معلم فداکارش اعطاء کرد.

بنابراین گزارش: ریحانی هنگام ورود به شهر سنندج ضمن استقبال از سوی مسئولان پست بانک استان کردستان و دیگر مسئولان با "شبکه استانی کرد" به گفتگو پرداخت و اظهار داشت: این حرکت را در ادامه فعالیت‌های نوع‌دوستی و خیرخواهانه خود انجام داده و از اینکه در هوای سرد و یخبندان به لطف الهی توانسته است این مسیر را طی نماید بسیار خوشحال و خرسند بود.

این گزارش می افزاید: وی در بدو ورود به شهرستان مریوان مورد استقبال گرم معاون آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر و جمعی از اهالی این شهر قرار گرفت و سپس به سمت دبستان شلتوت حرکت کرد و با محمدعلی محمدیان و ماهان رحیمی دیدار و تقدیرنامه و هدایای مدیرعامل پست بانک ایران و همچنین آموزش و پرورش و میراث فرهنگی استان کرمان را به آنان اهداء کرد.

همچنین فاتح ملائی مدیرشعب پست بانک استان کردستان در این دیدار با همراهی سیدوحید ریحانی ضمن تقدیر از این معلم فداکار، حمایت خود را از ماهان رحیمی برای کمک به درمان بیماریش اعلام کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9