گران‌ترین تبلیغات روی پیراهن فوتبال +عکس

از آنجا که تیمهای لیگ برتر به راحتی در سراسر دنیا شناخته می شوند، کمپانیهای بزرگ با پرداخت های هنگفت ، برند مورد نظر خود را توسط این تیمها تبلیغ می کنند.

بازارخبر: فوتبال از ورزشهایی است که پایانی ندارد و روز به روز به محبوبیت این ورزش افزوده می شود.
 
برای تیمهای مطرح فوتبال و لیگهای شناخته شده که سالانه به درآمد هنگفتی دست می یابند ، فرصت مناسب برای بازاریابی نیز وجود دارد که یکی از آنها تبلیغات روی پیراهن بازیکنان تیمهای معروف است.
 
از نگاه تبلیغاتی ، فرصت بازاریابی با درج برند شرکت ها روی پیراهن بازیکنان فوتبال، روشی حمایت شده و تأثیرگذار است حتی این شیوه تبلیغات بیشتر از معرفی برندها و آگهی های دور زمین فوتبال است.
 
از آنجا که تیمهای لیگ برتر به راحتی در سراسر دنیا شناخته می شوند، کمپانیهای بزرگ با پرداخت های هنگفت ، برند موردنظر خود را توسط این تیمها تبلیغ می کنند.
 
این شرکتها گاهی اوقات اسپانسر و حامی مالی بازیهای دوستانه فوتبال هم می شوند و با عقد قراردادهایی ، سالانه مبلغی را به باشگاه های فوتبال پرداخت می کنند.
 
در این میان شرکت هایی هستند که بالاترین مبلغ قرارداد برای «اسپانسر شیپ» یک تیم فوتبال را دارند و عنوان تبلیغات روی پیراهن اصلی تیم را که قیمتی بالاتر دارد را بدست می آورند.
 
منچستر یونایتد و قرارداد 80 میلیونی با «شورلت»

منچستر یونایتد موفق ترین تیم لیگ جزیره ، یکی از پردرآمدترین تیمهای فوتبال است که بالاترین مبلغ قرارداد اسپانسر را با شرکت آمریکایی شورلت دارد. برای فصل 2014 – 2015 «شورلت» با قرارداد 80 میلیون دلاری جایگزین برند (Aon) روی پیراهن تیم منچستر یونایتد شده است.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/23/253583_228.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1