همکاری ائتلاف اپراتورهای آسیای جنوب شرقی(Bridge Alliance) برای توسعه خدمات M2M

11 اپراتور بزرگ جنوب شرق آسیا با همکاری یکدیگر به توسعه محصولات و خدمات M2M خواهند پرداخت.هدف از راه‌اندازی این ائتلاف توسعه همکاری‌های اپراتورها و گسترش خدمات M2M در بازارهای تایلند، هنگ‌کنگ، فیلیپین، مالزی، ویتنام، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان و اندونزی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اپراتورهای Bharti Airtel، AIS، CSL، Globe Telecom، Maxis، Optus، SingTel، SK Telecom، Taiwan Mobile و Telkomsel برای توسعه خدمات M2M ائتلافی را با نام Bridge M2M Alliance تاسیس کردند. تمام این اپراتورها عضو ائتلاف Bridge Alliance (ائتلاف اپراتورهای تلفن همراه آسیای جنوب شرقی) نیز به‌شمار می‌روند.

هدف از راه‌اندازی این ائتلاف توسعه همکاری‌های اپراتورها و گسترش خدمات M2M در بازارهای تایلند، هنگ‌کنگ، فیلیپین، مالزی، ویتنام، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان و اندونزی است.

طی این توافق جدید، اپراتورها از نظر فنی و تجاری در صنایع گوناگونی از جمله مسافت‌سنجی، امنیت و مدیریت انرژی با یکدیگر به همکاری خواهند پرداخت. افزایش رضایت مشتریان M2M از طریق ارتقای بهره‌وری، بهبود سرویس‌ها و توسعه خدمات پشتیبانی از مشتریان از دیگر اهداف این همکاری است.

ائتلاف Bridge Alliance در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آسیا قاره‌ای با اقتصادهای گوناگون، توسعه نابرابر فناوری و قوانین رگولاتوری متفاوت است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های بزرگ و چندملیتی به‌سختی می‌توانند بر مشکلات این منطقه فائق آمده و کسب و کار خود را در آسیا توسعه دهند. تشکیل این ائتلاف جدید از تعهد یازده اپراتور بزرگ برای رفع این موانع و موفقیت کسب و کار مشتریان حکایت می‌کند».

اما پیش از تشکیل این ائتلاف، تعدادی از اپراتورها از جمله SingTel سنگاپور، NTT DoCoMo ژاپن، Telstra استرالیا و Telefonica اسپانیا نیز ائتلافی را با هدف توسعه خدمات M2M تشکیل داده بودند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40