پیاده‌سازی راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک در ایران

قائم مقام یک شرکت فعال در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 2 میلیون دستگاه POS فروشگاهی در ایران وجود دارد گفت: تحولات در حوزه پرداخت های الکترونیک، الزامات جدیدی را برای پیاده سازی راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک در ایران ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مریم برادران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت اینفوتک در حوزه پرداخت الکترونیک فعالیت می کند گفت: در حال حاضر، اقدامات در حوزه ارائه پایانه های فروش، نرم افزار پایانه فروش، نرم افزار مدیریت پایانه فروش و سوئیچ پرداخت و کارت و کُربنکینگ گسترش یافته است.

قائم مقام شرکت اینفوتک اظهارداشت: از ابتدای فعالیت بهدنبال ایجاد دانش بومی در حوزه پرداخت بوده ایم و در این زمینه با شرکای تجاری فراوانی فعالیت داریم. در حال حاضر شرکت اینجنیکو به عنوان یک مجموعه پیشرو در بازارهای جهانی پرداخت الکترونیک با ما در حال همکاری است.

برادران ادامه داد: در ایران پتانسیل بالایی برای پیاده سازی راهکارهای نو در پرداخت الکترونیک وجود دارد. با توجه به تحولات اخیر در حوزه پرداخت در ایران و با پیاده سازی شاپرک به عنوان سوئیچ ملی از سوی بانک مرکزی، الزاماتی برای امنیت شبکه ها ایجاد شده که خود نیازهای جدیدی را در حوزه پرداخت الکترونیک ایجاد نموده است.

وی تاکید کرد: به صورت کلی، بخشی از اقدامات را در حوزه کارت های بانکی و سخت افزارهای امنیت فعالیت های بانکی در ایران متمرکز کرده ایم. سیستم مدیریت ترمینال و نرم افزارهای پایانه های فروش و خدمات رسانی به دستگاه های POS از دیگر فعالیت های شرکت محسوب می شود.

همچنین کورش خوانساری با بیان اینکه این شرکت در طول 10 سال گذشته بیش از 1 میلیون پایانه فروش را به ایران آورده است گفت: هم اکنون با 90 درصد بانک ها قرارداد داریم و از دستگاه های نصب شده در جایگاه های سوخت نیز پشتیبانی می شود. در حال حاضر بیش از 2 میلیون دستگاه POS فروشگاهی در ایران وجود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  8