پرچم سفارت ایران به لندن بازگشت +عکس

وضعیت حفاظت منافع در روابط دو جانبه ایران و انگلیس پس از حدود دو سال روز پنجشنبه پایان یافت و پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز سفارت کشورمان در لندن برافراشته شد.

خبرگزاری ایرنا:  وضعیت حفاظت منافع در روابط دو جانبه ایران و انگلیس پس از حدود دو سال روز پنجشنبه پایان یافت و پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز سفارت کشورمان در لندن برافراشته شد.

 ایران و انگلیس در پی مذاکرات و توافقات به عمل آمده، از اول اسفند ماه رسما به وضعیت حفاظت منافع پایان دادند و از این پس به صورت مستقیم و از طریق کارداران غیر مقیم خود روابط دو جانبه را دنبال می کنند.

در مراسمی که به همین مناسبت در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در منطقه کنزینگتون لندن برگزار شد، ˈمحمد حسن حبیب الله زادهˈ کاردار غیرمقیم ایران، مسئولان سفارت عمان، حجت الاسلام والمسلمین معزی رییس مزکر اسلامی انگلیس و تعدادی از مسئولان نهادهای ایرانی مستقر در لندن حضور داشتند.

کاردار کشورمان در لندن با ابراز خرسندی از برقراری روابط مستقیم میان ایران و انگلیس، از دولت عمان و مسئولان سفارت آن کشور در لندن که طی حدود دو سال گذشته مسئولیت حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشتند، قدردانی کرد.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/1/257882_430.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  24