از کجا بفهمیم اختلال جنسی داریم؟

با توجه به آمار بالای ناتوانی جنسی در جوامع مختلف و گستردگی موضوع اختلالات جنسی تصمیم بر این داریم که در هر شماره به صورت جداگانه به بررسی یکی از ناتوانایی‌ها و اختلالات جنسی شایع بین خانم‌ها و آقایان بپردازیم.

مجله سیب سبز: با توجه به آمار بالای ناتوانی جنسی در جوامع مختلف  و گستردگی موضوع اختلالات جنسی تصمیم بر این داریم که در هر شماره به صورت جداگانه به بررسی یکی از ناتوانایی‌ها و اختلالات جنسی شایع بین خانم‌ها و آقایان بپردازیم. در این مقاله نیز نگاهی کلی می‌اندازیم به انواع ناتوانی‌ها در خانم‌ها و آقایان و آمار آن در جامعه ایران. پس اگر می‌خواهید با دلایل ناتوانی جنسی و راه‌های درمان آن آشنا شوید مقاله‌های بعدی ما را از دست ندهید.

ناتوانی جنسی را بی‌درمان رها نکنید

مدتی است که در یک اداره دولتی در حیطه روانشناسی و مشاوره خانواده خدمت می‌کنم. چندی پیش مطلبی در مورد روش‌های پیشگیری و درمان ناتوانی‌های جنسی در محل کارم به اشتراک گذاشتم. مطلب را مثل همیشه با سلسله مراتب برای گروه آموزش ارسال کردم تا از آن طریق برای همکاران به اشتراک گذاشته شود اما به ظهر نرسیده از گروه آموزش با من تماس گرفتند که «آقای دربانی متاسفانه این مطلب را نمی‌توان در اداره به اشتراک گذاشت».

اما باید بدانیم ناتوانی در هر موضوعی می‌تواند به عقده حقارت، کاهش اعتماد به نفس و تضعیف عزت نفس منجر شود و هر چه زودتر جلوی آن را بگیریم، ضرر کمتری نصیب مان خواهد شد و در این زمینه هم باید اطلاع‌رسانی کرد و آموزش داد.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/1/257788_337.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  7