نورمحمدی: تصمیم‌گرفتیم دیگر به پول فکر نکنیم

رضا نورمحمدی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم تاکید کرد: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خوشحالم که توانستیم به هدف خود برسیم.

مهمترین عناوین ورزشی:  رضا نورمحمدی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم تاکید کرد: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خوشحالم که توانستیم به هدف خود برسیم.

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها گفت: مشکلات مالی وجود دارد و هر کسی در این خصوص نظری می‌دهد اما ما پس از مشورت با دایی تصمیم گرفتیم تا مشکلات را کنار بگذاریم. در نهایت امیدوارم مشکلات مالی در تعطیلات پیش رو حل شود.

نورمحمدی گفت: مشکلات مالی همچنان پابرجاست اما باز هم تاکید می‌کنم تصمیم گرفته‌ایم تا در بازی‌های حساس آینده دیگر به آن فکر نکنیم.

وی در مورد انتقادات پیشکسوتان گفت: نمی‌توان در این خصوص نظر داد و ما بیشتر به فکر بازی خودمان هستیم تا این صحبت‌ها. هرکس هر حرفی که دوست دارد برای خودش می‌زند. البته پروین هم به تازگی مدیر شده و باید به او هم کمک کرد.

نورمحمدی در پایان در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس در این مدت به هم پولی قرض می‌دادند یا خیر،‌گفت: این موضوع صحت دارد و ما به هم پول قرض می‌دادیم البته شاید برخی نخواهند اسم‌شان را ببرم اما ما با هم دوست هستیم و به هم کمک می‌کنیم.

نورمحمدی در پاسخ به این سؤال که آیا به نیلسون کمکی شده است یا خیر گفت: او وضعش خوب است و مشکل مالی ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −  59  =