گام های واجب بعد از طلاق

روزی که در دفترخانه طلاق، امضا می کنید و از همسرتان جدا می شوید طلاق تمام نمی شود. از این روز است که طلاق تازه در شما شروع می شود. هر روز احساسات تازه منفی یا مثبتی را تجربه می کنید که گاهی خودتان هم در رنگ رنگ بودن و متناقض بودن شان می مانید.

مجله سپیده دانایی: روزی که در دفترخانه طلاق، امضا می کنید و از همسرتان جدا می شوید طلاق تمام نمی شود. از این روز است که طلاق تازه در شما شروع می شود. هر روز احساسات تازه منفی یا مثبتی را تجربه می کنید که گاهی خودتان هم در رنگ رنگ بودن و متناقض بودن شان می مانید. اگر به هر شیوه ای طلاق حقوقی را ساده انجام داده اید این طلاق درونی دیگر ساده نیست. نویسندگان کتاب پرفروش و کاربردی بازسازی زندگی بعد از طلاق می گویند باید از هجده گام بگذریم تا بتوانیم دوباره آدم اول قبل از ازدواج و حتی بهتر از او شویم. آنها این گام ها را به خشت هایی تشبیه کرده اند که باید روی هم بگذاریم تا زنتدگی مان را از نو بسازیم. در این شماره می خواهیم این هجده گام را به صورت خلاصه معرفی کنیم و در شماره های بعد مفصل تر به هر کدام از آنها بپردازیم. البته اگر یادتان باشد بسیاری از این احساسات منفی بعد از طلاق در شماره های قبلی معرفی شده اند؛ مانند احساس طرد یا گناه.

گام 1- انکار

ابتدا باورتان نمی شود این اتفاق برای شما افتاده باشد. حس می کنید یک کابوس طولانی می بینید و هر لحظه ممکن است از خواب بپرید و از این کابوس خلاص شوید.

گام 2- ترس

وقتی که باور کردید جدا شده اید، تازه ترس ها به سراغ تان می آیند. ترس هایی مثل اینکه نکند از پس زندگی جدید و تنها برنیایم.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/30/256918_554.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    تبلیغ طلاق می کنید خاک بر سرتان

ارسال یک پاسخ

8  ×    =  24