پیغام جنجالی آندو برای هافبک معترض پرسپولیس؛ خواستی بیا استقلال!

آندرانیک تیموریان به کاپیتان پیغام داده که در صورتی که خودش در استقلال ماندگار شود او را هم آبی‌پوش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد نوری هم مانند اکثر پرسپولیسی‌ها برای جدایی از این تیم اعلام آمادگی کرده است. کاپیتان ملی‌پوش سرخ‌ها به قدری بابت مطالباتش ناراحت است که چندین بار از دوستانش درخواست تحریم تمرین را کرد اما علی‌رغم اصرار فراوان این بازیکن نتوانست برای اعتصاب به جایی راه پیدا کند تا جایی که حالا نوری گفته قطعا برای فصل بعد در تیمی به جز پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

حتی این هافبک بازیساز از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی را دریافت کرده و در خفا صحبت از جدایی کرده است این در صورتی است که وسوسه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس نوری را دچار شک و تردید کرد و اگر او خواهان ماندن باشد بی‌شک به ‌خاطر علاقه‌ای است که به بازوبند کاپیتانی دارد.

 

از سوی دیگر باخبر شدیم آندرانیک تیموریان به نوری پیغام داده که در صورتی که خودش در استقلال ماندگار شود او را هم آبی‌پوش خواهد کرد.

 

اکثر اهالی فوتبال از رابطه خوب و صمیمی نوری و آندرانیک باخبرند و می‌دانند دو هافبک بازیساز سرخابی بیرون از میادین فوتبال چقدر ارتباط‌شان نزدیک است.

 

مدت‌ها پیش بعد از بدقولی مسئولان پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات، نوری از آندو پول قرض کرد تا بتواند بخشی از اقساط خانه‌ای را که خریده پرداخت کند. او به قدری از شرایطش در پرسپولیس اظهار ناراحتی و گلایه کرد تا دست آخر تیموریان قبول کرد مبلغ 120 میلیون تومان به او قرض بدهد.

 

هر چند هنوز وضعیت تیموریان در استقلال مشخص نیست و شاید این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا شود اما پرداخت یک میلیارد تومان به حساب تیموریان او را برای جدایی دچار شک کرده است تا جایی که او در جمع دوستان و بازیکنان گفته که فعلا فکر جدایی از استقلال را ندارد.

 

چند وقتی است تیموریان مدام در گوش نوری نام استقلال را زمزمه می‌کند و گفته حال که در پرسپولیس این همه اذیت شده و قصد جدایی دارد او حاضر است با قلعه‌نویی و فتح الله زاده صحبت کند تا نوری استقلالی شود.

 

با توجه به این که مربیان استقلال دنبال جذب یک هافبک بازیساز هستند و حتی با چند بازیکن طراز اول لیگ برتری وارد مذاکره شدند و تا حدودی به توافق نرسیدند به نظر می‌رسد اگر محمد نوری استقلالی شود خیال قلعه‌نویی تا حدودی راحت می‌شود.

 

پیش از این پیام صادقیان، رضا حقیقی و قاسم حدادی نیز در لیست بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی بودند که جواب رد به درخواست استقلالی‌ها دادند اما آندرانیک تیموریان که علاقه فراوانی به بازی در کنار نوری دارد بعد از پایان فصل برای آبی‌پوش کردن دوست پرسپولیسی‌اش تلاش خواهد کرد.

روزنامه نود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  18  =