تعهد به رشد اقتصادی بیش از ۲ درصدی کشورهای عضو گروه ۲۰

وزرای دارایی و روسای بانک‌های مرکزی گروه 20 برای اولین بار در خاک استرالیا تشکیل جلسه داده و در این جلسه بر کمک به رشد اقتصادی کشورهای این گروه متعهد شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا از مالزی، جو هاکی، وزیر خزانه‌داری استرالیا در یک کنفرانس خبری با انتشار یک بیانیه‌ دو صفحه‌ای پایان نشست وزرای دارایی و روسای بانک‌های مرکزی گروه 20 را اعلام کرد.

بر این اساس، وزرای دارایی و روسای بانک‌های مرکزی گروه 20 در پایان نشست خود متعهد شدند تا سیاست‌هایی را اجرا کنند که به رشد اقتصادی بیش از دو درصدی کشورهای عضو این گروه طی پنج سال آینده کمک کند.

وزیر خزانه‌داری استرالیا اظهار کرد: این اولین بار است که وزارای دارایی و روسای بانک‌های مرکزی کشورهای عضو گروه 20 یک هدف مشخص با یک رقم دقیق را برای رشد اقتصادی مشخص کردند.

وی تصریح کرد: سیاست‌هایی که حاضران به انجام آن متعهد شدند به معنی افزایش دو هزار میلیارد دلاری فعالیت‌های اقتصادی در جهان و همچنین ایجاد دهها میلیون شغل است.

بر این اساس، به عنوان اولین قدم هر کدام از کشورهای عضو گروه 20 در نشست بریزبین در ماه نوامبر سال جاری میلادی یک طرح جامع رشد اقتصادی ارائه خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  ⁄  17  =