قادری معاون فنی شرکت شاپرک شد

محسن قادری طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت شاپرک به سمت معاونت فنی این شرکت منصوب شد.وی حدود 18 سال تجربه حضور در شرکت خدمات انفورماتیک در سمت های مختلف از جمله معاونت اتوماسیون و شبکه این شرکت مشغول به کار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شرکت ملی انفورماتیک، قادری دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته برق گرایش کامپیوتر از دانشگاه ممفیس امریکا است و به مدت 10 سال در بخش پژوهش و تحقیق شرکت کداک فعالیت داشته است.

وی در سال 1375 برای همکاری با شرکت خدمات انفورماتیک به ایران دعوت شد و به مدت 18 سال در سمت های مختلف از جمله معاونت اتوماسیون و شبکه این شرکت به انجام وظیفه پرداخت.

قادری در خردادماه امسال کسوت مدیرعامل شرکت ایران کیش را بر تن کرد و چندی پیش از این سمت کناره گرفت.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای وی در معاونت فنی شرکت شاپرک دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. حمید امیری می گوید

    با درود و احترام و تبریک فراوان به آقای مهندس قادری و شرکت محترم شاپرک . از قدیم بزرگان ما گفتند : قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری … . سعادت مکان به مکین آن است یعنی هر جایگاهی به اعتبار فردی که بر آن تکیه داده منزلت می یابد . به امید درجات بالاتر برای ایشان . زمستون رفت و رو سیاهی برای زغال ماند .

  2. خوش بین می گوید

    متاسفانه بعد از گدشت 1 سال و نیم مشخص شد قادری علاوه بر اینکه شاپرک را در مسیر صحیح هدایت نکرد، با جذب نیرو های بی کیفیت و مسئله دار تمامی پروژه های موجود را نابود و شرکت را به حیاط خلوت برخی دوستان غیر مطلع و نا همجنس کشاند. امید است سهامداران و ملی انفورماتیک و بانک مرکزی چشم های خود را بگشایند و مانع ادامه فسادهای مالی و اخلاقی این تیم گردند. متاسفانه کسی تبریک می گوید که خود از تیم فساد ایشان میباشد

ارسال یک پاسخ

  +  60  =  63