کی تی ام کراسبو، خودروی فضایی آتی بازار ایران

به تازگی مطلع شده ایم که خودرویی در ایران وارد گردیده است ( طبق اطلاعات نماینده وارد کننده شرکت کویر موتور به آدرس اینترنتی http://www.kavirmotor.com و شماره تماس 021-88916111 ، این خودرو تا 10 روز آینده رونمایی شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت ) که حتی اگر بوگاتی ویرون را کنار آن پارک کنید ، نمی توانید از دیدن این خودروی بسیار زیبا دست کشیده و به سمت دیگری نگاه نمود ، به همین دلیل مقاله ای را آماده داشته ایم تا با این خودرو بسیار زیبا بیشتر و بهتر آشنا بشوید .

KTM

در کنسول مرکزی نیز بهینه سازی کاملی صورت گرفته تا از ویژگی های مدرن تری برخوردار شود و سوئیچ های گوناگون از دکمۀ ON/OFF موتور تا دکمۀ تهویه و هیتر را در خود جای دهد. به دلیل اینکه X-BOW یک روداستر مخصوص میادین مسابقات حرفه ای است ، به کمربندهای ایمنی با اتصال چهار نقطه ای محصول کمپانی حرفه ای SCHROTH آلمان مجهز شده که به صورت سفارشی قابل ارتقا تا 6 نقطه نیز می باشند .

وجود این نوع از کمربندها خاطر سرنشینان را از یک رانندگی ایمن آسوده می کند و اساساً نیازی به وجود کیسه هوا نخواهد بود زیرا امکان برخورد سر و بدن سرنشینان با فرمان و تجهیزات جلو وجود نخواهد داشت . میله های محافظ (roll bars) آلومینیومی با اتصال به بدنۀ اصلی، حداکثر ایمنی را حتی در صورت واژگونی ایجاد خواهد نمود . نوع طراحی ، شیوۀ نصب و مواد به کار رفته در این نوع میله ها قدرت تحمل 2.5 برابر وزن خودرو را به آنها می دهد. فرمان چند کاره نیز با طراحی اسپرت ، از قابلیت تنظیم عمق و ارتفاع برخوردار است.

سیستم تعلیق مناسب و همانند خودروهای فرمولا 1 ، ترمزهای بسیار عالی از شرکت برمبو ایتالیا ، تایرهای محصول میشلن فرانسه ، رینگ های BBS آلمان ، موتور و گیربکسی آلمانی و بسیار موارد دیگر ، باعث گردیده است تا این خودرو هواداران خود را در جهان پیدا نموده و بتواند تعریف تازه ای از خودروهای اسپرت سبک وزن را به انجام برساند .

منبع خبر : کویر موتور

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3