ساعات کار شعب پست بانک ایران در اسفندماه اعلام شد

با توجه به افزایش نیاز هموطنان به خدمات بانکی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و ضرورت ارائه خدمات و سرویس‌دهی مناسب به مشتریان بانک و جلب رضایت آنان در این ایام، ساعات کار شعب پست بانک ایران در اسفندماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک ساعت کار کلیه شعب این بانک از هفدهم تا پایان بیست و هشتم اسفندماه سال جاری تا ساعت 16 افزایش یافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین به هموطنان می باشد.

بنابراین گزارش براین اساس شعب و دفاتر پست بانک ایران در روز 29 اسفندماه سال جاری نیز تا ساعت 12 آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.
این گزارش می افزاید: شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروزی طی‌روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه سال 93 از ساعت 9 الی 13 آماده ارائه خدمت به هموطنان خواهد بود.

همچنین برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد (Help Desk) این بانک نیز در کلیه روزهای تعطیل این ایام حضور داشته و از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره 84284-021 برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگویی است.
گفتنی است: لیست شعب کشیک پست بانک ایران در سراسر کشور متعاقباً در وب‌سایت این بانک درج خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −  21  =