قدردانی از مدیر مرکز توسعه محصولات بانک اقتصادنوین

در دومین جشنواره معرفی مدیران نمونه تحقیق و توسعه انجام شد:

لوح تقدیر و تندیس دومین جشنواره معرفی مدیران نمونه تحقیق و توسعه کشور به فریبرز قربانیان مدیر مرکز توسعه محصولات و کنترل پروژه بانک اقتصادنوین اهدا شد.این جشنواره با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های پژوهشی مراکز تحقیق و توسعه و تلاش مدیران این مراکز برگزار شد.

data-src=http://www.enbank.ir/images/9B/82DA3C9CF2F92F6FD3DBBA.gif

دکتر امید فدائی‌منش، دبیر علمی دومین اجلاس تحقیق، توسعه و فناوری در خصوص جزییات برگزاری این جشنواره گفت: بهره‌مندی از تجربیات ارزنده برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور در سال گذشته موجب شد دومین جشنواره با استقبال بی‌نظیر دست اندرکاران این حوزه مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با رویکردی نو، در راستای ارتقا و توانمندسازی علمی، تخصصی و حرفه‌یی مدیران و کار‌شناسان تحقیق و توسعه (R&D) و فناوری برگزار شد، گفت: در جشنواره و طی اقدامی بی‌نظیر از بر‌ترین مدیران حوزه تحقیق و توسعه، فناوری و نوآوری تقدیر و تشکر به عمل می‌آمد و به رسم سپاسگذاری از تلاش‌های این عزیزان، "تندیس زرین جشنواره معرفی مدیران نمونه تحقیق و توسعه کشور" به برگزیدگان، اهدا شد.

وی در تشریح سایر اهداف برگزاری این جشنواره گفت: گسترش نقش و اهمیت تحقیق و توسعه در سازمان ها، معرفی الگوهای انسانی پیشرو در R&D کشور، ایجاد تصویر رقابتی R&D سازمان و انجام خود ارزیابی در این حوزه و توسعه و معرفی جایگاه مدیریت حرفه‌ای تحقیق و توسعه در شکوفاسازی آینده ملی کشور از جمله اهداف اصلی برگزاری بوده است.

وی در خصوص معرفی واحدهای برگزیده تحقیق و توسعه گفت: عملکرد واحد های تحقیق و توسعه 70 شرکت بر اساس تعداد پرسنل در چهار گروه خیلی کوچک (یک تا 10 نفر)، کوچک (11 تا 100 نفر)، متوسط (101 تا 500 نفر) و بزرگ (بیشتر از 500 نفر) مورد ارزیابی قرار گرفت که در بخش شرکت‌های بزرگ، مرکز توسعه محصولات و کنترل پروژه بانک اقتصادنوین حایز کسب رتبه برگزیده گردید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2