گشایش باجه بانک ملت در شرکت پتروشیمی خلیج فارس

باجه بانک ملت در شرکت پتروشیمی خلیج فارس با حضور مدیران عامل هر دو سازمان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک ملت، محمدرضا ساروخانی مدیرعامل این بانک در حاشیه افتتاح این باجه از آمادگی بانک ملت برای تامین مالی شرکت های زیرمجموعه شرکت هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس خبر داد و گفت: این بانک از دیرباز با بخش پتروشیمی همکاری نزدیکی داشته و پیش از این عاملیت 6 میلیارد دلار از پروژه های این بخش را عهده دار بوده است.

وی با اشاره به علاقمندی بانک ملت برای مشارکت در بخش بهره برداری از شرکت های گروه پتروشیمی افزود: با توجه به تجربیات به دست آمده در مراحل قبلی، آمادگی لازم برای فاینانس پروژه ها از محل صندوق توسعه ملی و کانال های دیگر همچنین تامین خطوط اعتباری مورد نیاز این شرکت ها وجود دارد.
مدیرعامل بانک ملت همچنین از تشکیل کارگروهی متشکل از  مدیران ارشد و کارشناسان خبره این بانک برای حل مشکلات مالی شرکت های هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس در آینده ای نزدیک خبر داد.

عادل نژاد سلیم مدیرعامل شرکت پتروشیمی خلیج فارس هم در سخنانی با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت تاسیس باجه در این شرکت، گفت: سابقه همکاری بخش پتروشیمی با بانک ملت به سال ها قبل باز می گردد و در شرایط کنونی هم تفاهمنامه همکاری میان طرفین امضا شده تا سطح همکاری ها بیش از پیش ارتقا یابد.

وی با اشاره به جایگاه شرکت پتروشیمی خلیج فارس در بازار سرمایه کشور، افزود: هم اکنون این شرکت 10 درصد از بازار سرمایه کشور را در اختیار دارد ضمن این که در رتبه بندی سال 1392 سازمان مدیریت صنعتی، رتبه دوم از نظر میزان فروش در میان 500 شرکت برتر ایران به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اختصاص یافته است.

نژادسلیم با اشاره به این نکته که بانک ملت در طول سالیان گذشته با تمام امکانات با بخش پتروشیمی همکاری داشته است، خواستار تامین مالی پروژه های در دست اقدام این گروه از طریق صندوق توسعه ملی یا سایر مبادی ارزی و تامین مالی ریالی این پروژه ها از سوی بانک ملت شد.

بر اساس این گزارش، باجه بانک ملت در شرکت پتروشیمی خلیج فارس به دستگاه کارتخوان و خودپرداز مجهز شده است و تمامی خدمات بانکی مورد نیاز را به این شرکت ارائه خواهد داد.

در مراسم بهره برداری از این باجه، مرتضی نجف معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی، حسن آزادی رییس اداره کل اعتبارات، محمود نجاتی رییس شعبه مستقل و چندتن دیگر از مدیران ارشد این بانک و شرکت پتروشیمی خلیج فارس نیز حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄  4  =