آتش سوزی گسترده در بازار تجریش

وقوع حریق در بازارچه تجریش، مصدومیت دو آتش‌نشان را به دنبال داشت.

خبرگزاری ایسنا: وقوع حریق در بازارچه تجریش، مصدومیت دو آتش‌نشان را به دنبال داشت.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: با اعلام حادثه حریق در ساعت 9:48 روز دوشنبه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه شش و 88 را به محل حادثه واقع در بازارچه تجریش کوچه حدادی اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک منزل قدیمی به مساحت تقریبی 100 مترمربع که از آن به عنوان انبار پوشاک و البسه استفاده می‌شد، رخ داده است و شعله‌های آتش سبب تخریب سقف شیروانی این ساختمان و ورود خسارت به منازل مجاور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق در این ساختمان، افزود: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و در نخستین مرحله در حالی که خسارت جزئی به پشت‌بام چند ساختمان مجاور وارد شده بود، از گسترش حریق جلوگیری کردند.

ملکی اضافه کرد: سرانجام پس از حدود سه ساعت، آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این انبار که مملو از پوشاک بود را به طور کامل مهار و اطفا کرده و در ساعت 12:45 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی از مصدومیت دو آتش‌نشان در جریان عملیات اطفای حریق در این ساختمان خبر داد و گفت: به علت شکستن شیشه‌های این انبار، یکی از آتش‌نشانان از ناحیه چشم و دیگری از ناحیه پا دچار مصدومیت شده که این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  4