توزیع ۹ میلیون سبد کالا از طریق شبکه تعاونی

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای فاز یک طرح سبد کالای رایگان، گفت: تاکنون بالغ بر 9 میلیون سبد کالا از طریق شبکه گسترده تعاونی‌های مصرف سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ازروابط عمومی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، غلامحسین حسینی‌نیا معاون امور تعاون اظهار داشت: تاکنون بیش از 9 میلیون سبد کالا از طریق شبکه گسترده تعاونی‌های مصرف سراسر کشور در اختیار سرپرستان خانوار واجد شرایط قرار گرفته است و سهم تعاونی‌ها در توزیع سبد کالای رایگان 9 میلیون از 11.1 میلیون سبد کالا بوده است.

حسینی‌نیا گفت: اتحادیه‌های مصرف تعاونی‌های کارکنان دولت (اسکاد)، کارگران (امکان)، فرهنگیان، مصرف محلی و نیز تعاونی مصرف سپه از طریق شعب و شبکه گسترده خود و نیز با همکاری و مشارکت بیش از 3000 تعاونی مصرف تحت پوشش، مسئولیت انجام این امر مهم را  عهده‏دار هستند.

وی افزود :مشکلات پیش آمده در ابتدای توزیع کالا با تدبیر و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق افزایش مدت ساعت کار فروشگاه‌ها (به دو شیفت کاری و روزهای تعطیل) و معرفی و فعال کردن مراکز فروشگاهی جدید برای توزیع کالا و نیز تسریع در تحویل اقلام سبد کالا به واحدهای خرده فروشی و توزیع کالا از طریق واحدهای سیار در محل وزارتخانه‏‌ها و مؤسسات دارای پرسنل زیاد و رفع سایر موانع اجرایی مرتفع شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −    =  13