فرود اضطراری هواپیمای ترکیه در زاهدان

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت:یک فروند هواپیمای مسافربری کشور ترکیه به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت:یک فروند هواپیمای مسافربری کشور ترکیه به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

یک فروند هواپیمای شرکت مسافربری ترکیش ایر که از فرودگاه استانبول عازم شهر بمبئی در کشور هندوستان بود به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهارداشت: یک فروند هواپیمای مسافربری بوینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیه از برج مراقبت فرودگاه بین المللی زاهدان درخواست فرود اضطراری کرد که با هماهنگی بعمل آمده اجازه فرود این پرواز در این فرودگاه صادر شد.

حسن اعرابی مقدم علت این فرود اضطراری را نیاز به خدمات پزشکی و وخامت حال یکی از مسافران در این پرواز عنوان کرد و افزود: با صدور مجوز فرود به منظور ارایه خدمات پزشکی نسبت به اعزام پزشک و ارایه خدمات لازم توسط کادر درمانی مرکز فوریت های پزشکی اقدام شد و مسافر این پرواز مورد مداوا قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا یکی از مسافران این پرواز و تبعه کشور هندوستان که به دلیل عارضه قلبی نیاز به خدمات پزشکی داشت با حضور کادر درمانی مورد مداوا قرار گرفت.

وی بیان داشت:  این پرواز پس از 2 ساعت توقف در فرودگاه بین المللی زاهدان پس از بهبودی حال بیمار و دریافت خدمات پزشکی این فرودگاه را به مقصد هندوستان ترک کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  1