ایده نوروزی: ساخت گل کاغذی برای جعبه کادو

یکی از روش های تزئین بسته های کادو، استفاده از انواع گل و روبان است. به همین منظور، ما نمونه گل های کاغذی را به شما آموزش داده ایم تا هر تعداد که دوست دارید درست و روی بسته یا جعبه کادوی خود بچسبانید

برترین ها: نوروز در راه است و بساط کادو دادن و کادو گرفتن برقرار. همه دوست داریم هدیه ای که به عزیزان خود می دهیم ظاهر و بسته بندی زیبایی نیز داشته باشد. با اینکه در سال های اخیر فروشگاه هایی برای کادو کردن باز شده و کار همه را راحت کرده اند، اما اگر نمی خواهید خیلی هزینه کنید و در نظر دارید خودتان در خانه هدیه تان را بسته بندی کنید، باید روش های آن را نیز بدانید.

یکی از روش های تزئین بسته های کادو، استفاده از انواع گل و روبان است. به همین منظور، ما نمونه گل های کاغذی را به شما آموزش داده ایم تا هر تعداد که دوست دارید درست و روی بسته یا جعبه کادوی خود بچسبانید.

1.    وسایل موردنیاز

•    قیچی

•    چسب حرارتی

•    الگوی گل پنج پر در 8 اندازه

2.    الگوهایی که از اینترنت دانلود و چاپ کرده اید را روی کاغذ رنگی رسم کنید. یا از همان ابتدا به رنگ دلخواه خود روی کاغذ ضخیم چاپ کنید و با قیچی برش دهید. دو رنگ صورتی و سبز کم رنگ برای این کار مناسب هستند.شکوفه های کوچک را سبز و بزرگ ترها را صورتی انتخاب کنید.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/30/256906_711.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  30