«فش» کجاست؟!

معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: «فش» یکی از روستاها و مناطق نمونه گردشگری استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور است.

ایسنا: معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: «فش» یکی از روستاها و مناطق نمونه گردشگری استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور است.

محمدرضا ستایش فر در خصوص ویژگی‌های منطقه نمونه گردشگری «فش»، اظهارکرد: منطقه نمونه گردشگری «فش» در شهرستان کنگاور یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگی‌های قابل توجه‌ای برای سرمایه گذاری برخوردار می باشد.

وی، افزود: محورهای گردشگری، وجود سراب طبیعی زیبا، پوشش گیاهی و طبیعی مصنوع(باغات)، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگی‌های بارز منطقه نمونه گردشگری «فش» است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های این منطقه نمونه گردشگری گفت: قابلیت کوهنوردی، کایت سواری، برگزاری تورهای علمی، وجود تپه‌ها جهت پیاده روی و طبیعت گردی، وجود باغات میوه، فعالیت شکار و طبیعت، وجود چشمه‌های آب و جویبارهای روان در منطقه، تنوع پوشش گیاهی و نزدیکی به شهرستان کنگاور تنها بخشی از مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های منطقه نمونه گردشگری «فش» است.

ستایش فر در خصوص زمینه‌هایی که برای سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: در این منطقه زمینه سرمایه گذاری برای احداث مجتمع تفریحی توریستی، کمپینگ، ویلا، احداث دهکده گردشگری روستایی، احداث فضاهای ورزشی و احداث مجموعه تفریحات آبی در مجاورت سراب وجود دارد.

وی در خصوص زیر ساخت‌های مورد نیاز در این منطقه نمونه گردشگری، گفت: آب، برق، گاز، جاده آسفالت و پوشش ارتباطات ماهواره‌ای از جمله زیرساخت‌هایی است که در این منطقه به وجود آنها نیاز است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  54