ملاقات دی‌کاپریو و کیانو ریوز با دشمن ایران

بنیامین نتانیاهو که در سفر خود به آمریکا از کمپانی فیلمسازی پارامونت هم بازدید کرده و به تماشای مستند «اسراییل: یک تور سلطنتی» نشست با حضور در منزل ایرون میلچان تهیه‌کننده اسراییلی با لئوناردو دی کاپریو، باربارا استرایسند، کیت هادسون و کیانو ریوز دیدار کرد.

خبرگزاری مهر: بنیامین نتانیاهو که در سفر خود به آمریکا از کمپانی فیلمسازی پارامونت هم بازدید کرده و به تماشای مستند «اسراییل: یک تور سلطنتی» نشست با حضور در منزل ایرون میلچان تهیه‌کننده اسراییلی با لئوناردو دی کاپریو، باربارا استرایسند، کیت هادسون و کیانو ریوز دیدار کرد.

به گزارش رویترز، در این بازدید که در ظاهر به منظور حمایت از توریسم در سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی ترتیب داده شده بود، نتانیاهو به تماشای فیلم یک ساعته ای نشست که پس از تایید وی روز پنج شنبه مصادف با 6 مارچ روی آنتن شبکه سی.بی. اس رفت.

این فیلم که با عنوان «اسراییل: یک تور سلطنتی» ساخته شده است که در آن نتانیاهو در قالب یک تور لیدر به معرفی جاذبه های گردشگری اسراییل می پردازد.

این فیلم با همکاری پیتر گرینبرگ روزنامه نگار حوزه گردشگری در سال 2012 در سرزمین‌های اشغالی تهیه شده است. نتانیاهو در بازدید از کمپانی پارامونت گفت که می خواست در این فیلم چهره واقعی یک سرزمین یهودی را به نمایش بگذارد.

در این فیلم نتانیاهو با همراهی گرینبرگ به بخش های دیدنی سرزمین‌های اشغالی می‌رود و این مکان ها را به وی معرفی می کند.

رژیم اشغالگر در سال 2013 با تمرکز بر صنعت گردشگری توانست سه میلیون و 500 هزار نفر را به این منطقه بکشاند که 623 هزار نفر آنها را آمریکایی‌ها تشکیل داده بودند. رژیم صهیونیستی از این راه بیش از 11 میلیارد و 400 میلیون دلار درآمد کسب کرد. با برنامه ریزی های انجام شده نتانیاهو اکنون امیدوار است با نمایش این فیلم در سال 2014 بیش از 200 هزار نفر آمریکایی در سال آینده بر شمار توریست های آمریکایی در سرزمین های اشغالی افزوده شود.

نتانیاهو سفر سه روزه اش را دیروز پنجشنبه در کالیفرنیا با سخنرانی هشت دقیقه ای در موزه شکیبایی به پایان برد و باز بر ضرورت مبارزه با ایران تاکید کرد.

سایت اسپانیایی پرنس یهودی نیز گزارش کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کالیفرنیا با همسرش سارا و پسرش یار در خانه ایرون میلچان تهیه‌کننده اسراییلی سینما نیز پذیرایی شد و در آنجا با لئوناردو دی کاپریو، باربارا استرایسند، کیت هادسون و کیانو ریوز دیدار کرد.

میلچان یکی از میلیاردرهای صنعت سینماست که فیلم هایی چون «زنان زیبا»، «جنگ رزها» و «وکیل مدافع شیطان» را ساخته است. وی که از جاسوسان سابق اسراییل در دهه 60 تا 80 میلادی است، هنوز شهروند اسراییل است، اما در آمریکا زندگی می کند. او با شیمون پرز نیز روابط نزدیکی داشت.

نتانیاهو دیروز به سرزمین‌های اشغالی بازگشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  30