رونمایی صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران

همزمان با برگزاری اولین جشنواره خیرین دانشگاه تهران که با حضور سرپرست دانشگاه تهران، خیرین و فعالان بازار سرمایه، برگزار شد، از صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا این جشنواره که با هدف تقدیر از خیرین دانشگاه تهران برگزار شد آغاز به کار فعالیت ابزارهای بازار سرمایه برای امور خیرخواهانه را به خیرین نوید داد. و در همان ساعات اول بیش از 5 میلیارد ریال پذیره نویسی انجام گرفت.

 

به گفته مدیر این صندوق مدت پذیره نویسی تا دهم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. مدیرعامل شرکت سبدگردان کاریزما همچنین اظهار کرد: با راه اندازی این صندوق امکان فعالیت خیرین با هر میزان سرمایه وجود خواهد داشت.

 

وی در خصوص سازوکار این صندوق عنوان کرد: منابع صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران در بازار سرمایه سرمایه گذاری و منافع آن برای حمایت از دانشجویان و ایجاد فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه تهران اختصاص خواهد یافت.

 

لازم به ذکر است، مدیر این صندوق شرکت سبدگردان کاریزما، متولی آن مشاور سرمایه گذاری نیکی گستر، مدیر اجرایی شرکت توسعه سرمایه گذاری دانشگاه تهران و مدیر ثبت کارگزاری سرمایه و دانش است. حسابرس صندوق نیکوکاری نیز موسسه حسابرسی دایارایان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  63