فروش بادبادک‌های کودکانه برای کمک به کودکان نیازمند

مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری چهارمین جشنواره بادبادک‌ها با حضور کودکان سمنانی و خانواده‌هایشان در پارک سیمرغ این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی غلامی سرخه گفت: این جشنواره با حضور شهردار سمنان و مدیران دستگاه‌های فعال در عرصه محیط زیست و بیش از 2000 شهروند سمنانی و به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز نیکوکاری و تولد حضرت زینب (ْس) در فضایی شاد و با نشاط برگزار شد.

 

غلامی سرخه افزود: کودکان و نوجوانان سمنانی با حضور در این جشنواره علاوه بر به پرواز درآوردن بادبادک‌های دست‌ساز خود در جشن نیکوکاری هم شرکت کردند.

وی از کاشت نهال توسط کودکان در حاشیه این جشنواره خبرداد و افزود: در این جشنواره غرفه‌های متنوعی هم ایجاد شد که غرفه منابع طبیعی اهدا نهال، غرفه پارک‌ها و فضای سبز، اهدا گل و گلدان و آموزش کاشت آن، غرفه حفاظت محیط‌زیست و آموزش محیط شهری، غرفه جامعه‌القرآن غرفه معرفت شناسی، غرفه خلاقیت توسط خانه‌های خلاقیت ژاهو و پارسا از آن جمله بودند.

 

 

جمع‌آوری 30 میلیون ریال از فروش بادبادک‌ها برای کمک به کودکان نیازمند

 

وی همچنین از جمع‌آوری 30 میلیون ریال از محل فروش بادبادک‌ها برای کمک به کودکان نیازمند سمنانی خبرداد و گفت: در این جشنواره، بادبادک‌های برتر جشنواره بادبادک‌ها به نفع کودکان نیازمند به فروش رسید و از محل فروش 10 بادبادک برتر جشنواره 30 میلیون ریال برای کمک به کودکان تحت پوشش کمیته امداد جمع‌آوری شد.

 

وی گفت: در این جشنواره مزایده نمادین توسط شهروندان حاضر در جشنواره برگزار شد و هر بادبادک به قیمت سه میلیون ریال خریداری شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  +    =  81