تأسیس ۲۰۰ نمایندگی بیمه تعاون در سال ۹۳

رئیس هیات‌مدیره بیمه تعاون با اشاره به اینکه از بین 3 هزار متقاضی 200 تقاضا تایید شده است گفت: از سال آینده علاوه بر نمایندگی‌های مرکزی، 200 نمایندگی جدید در استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدرضا نظام آبادی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه پیش از 20 درصد پرتفوی پیش‌بینی شده در سال 92برای بیمه تعاون محقق شده است، گفت: در راستای فراخوانی که در سایت بیمه تعاون دادیم حدود 3هزار نفر متقاضی نمایندگی بیمه تعاون در کشور ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 200 نفر در آزمون قبول شده و آموزش لازم را دیده‌اند.

وی ادامه داد: در سال آینده 200تقاضا تایید شده در قالب 200 نمایندگی بیمه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. بیمه تعاون برای آنها کلاس‌های آموزشی را برگزار کرده است و آنها می‌توانند نسبت به این موضوع اقدام کنند.

 نظام آبادی تاکیدکرد: بیمه تعاون به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای بخش تعاون و 28 امین شرکت بیمه‌ای کشور رسماً فعالیت خود را با حضور فعالان عرصه تعاون با هدف توسعه صنعت بیمه و تداوم اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 آغاز آغاز کرد.

به گزارش تسنیم، 28 میلیارد تومان کل سرمایه اولیه شرکت بیمه تعاون بوده که 55 درصد آن را مؤسسین تعهد پرداخت داده و 45 درصد آن نیز از طریق پذیره نویسی تامین شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄  14  =