خواننده معروف پاپ به تلویزیون می آید

ویژه‌برنامه «عطر یاس» با حضور خوانندگانی چون رضا صادقی، محمد علیزاده، فریدون آسرایی، شهرام شکوهی، مانی رهنما و حمید حامی به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: ویژه‌برنامه «عطر یاس» با حضور خوانندگانی چون رضا صادقی، محمد علیزاده، فریدون آسرایی، شهرام شکوهی، مانی رهنما و حمید حامی به روی آنتن می‌رود.

محمد تقی فاضلی، تهیه‌کننده تلویویون با اعلام این خبر گفت: «عطر یاس» جنگ شبانه‌ی شبکه تهران در ایام نوروز است که از یکم فروردین – اولین جمعه‌ سال 93 – هر شب به روی آنتن می‌رود.
این برنامه روز جمعه در اولین قسمتش در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور نمایندگان مجلس و دکتر هاشمی – رییس سازمان بهزیستی – افتتاح خواهد شد و در روزهای بعدی در فضای باز مردمی اجرا و پخش می‌شود.

او گفت: رضا ایرانمنش و فرهاد فخربخش از مجریان جنگ شبانه‌ی «عطر یاس» هستند. تیتراژ این ویژه برنامه توسط رضا صادقی و امید جنتی خوانده می‌شود.

تهیه‌کننده «عطر یاس» در عین حال تأکید کرد: این ویژه برنامه با وجودی که در قالب جنگ شبانه طراحی شده است اما به ایام فاطمیه هم حتما توجه خواهد کرد. «عطر یاس» علاوه بر پخش یکسری کلیپ و میان برنامه‌های جذاب نیز با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آسایشگاه‌های بهزیستی هم دیدار خواهد کرد.

فاضلی در پایان گفت: ویژه برنامه «عطر یاس» با مشارکت برج میلاد و سازمان بهزیستی ساخته شده است. این برنامه قرار است به مدت 15 شب بین ساعت 19 تا 22 از شبکه تهران به روی آنتن برود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −  43  =