کاهش سرقت‌های خشن در تعطیلات نوروزی

جانشین نیروی انتظامی کشور در ادامه ضمن تبریک ایام نوروز و تسلیت ایام فاطمیه از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و ترافیکی استان قدردانی کرده و بیان داشت: تدابیر و برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان انتظامی و دریابانی موجب شده که استان به موفقیتهای خوبی دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال جدید و فرامین مقام معظم رهبری کلیدی و حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در سفر به هرمزگان در قرارگاه نوروزی استان حضور یافت.

فرمانده انتظامی هرمزگان در ابتدا گزارشی کامل از روند اقدامات، فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و موفقیت‌های انتظامی استان در سال 92 و تعطیلات نوروز 93 ارائه کرد.

جانشین نیروی انتظامی کشور در ادامه ضمن تبریک ایام نوروز و تسلیت ایام فاطمیه از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و ترافیکی استان قدردانی کرده و بیان داشت: تدابیر و برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان انتظامی و دریابانی موجب شده که استان به موفقیتهای خوبی دست پیدا کند.

سردار رادان افزود :هرمزگان دراجرای طرح مکنا در سطح کلانتریها جزء استان های خوب بوده و حتی در سطح استان ها پیشگام بوده است.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد : وقتی محیط برای مردم و خود کارکنان خوشایند می شود، امیدواری و امید به آینده نیز بیشتر می شود.

جانشین ناجا با توجه به شعار امسال که با نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط رهبر فرزانه انقلاب تعیین شده، نقش نیروی انتظامی را در تحقق فرمان معظم له مفید و موثر دانست و اظهار داشت: این نقش باید مورد توجه جدی فرماندهان و مسوولان انتظامی قرار گیرد و نیروی انتظامی در خیلی از موضوعات همانند اقتصاد و فرهنگ، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حمایت از صاحبان سرمایه صحیح و درست و برخورد با صاحبان نادرست سرمایه در تحقق فرمان مقام معظم رهبری به خوبی ماموریت خود را انجام دهد.

سردار رادان یادآور شد: در مدیریت جهادی همه مسئولان و مدیران بررسی نمایند که با همین داشته‌های خودشان چگونه می‌توانند عمل کنند که بدون افزایش عده و عُده، نقش خود را در تحقق اهداف مقام معظم رهبری ایفا نمایند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تأکید به فرماندهان و مسئولان انتظامی به داشتن روحیه و مدیریت جهادی در سال 93 و در دستور جدی قرار دادن تدابیر سردار فرمانده محترم ناجا در خصوص مبارزه جدی و مستمر با سارقان خرد و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و سوخت، تصریح کرد: سایر فرماندهان باید تلاش کنند و به گونه ای عمل نمایند که در سال جاری عرصه بر سایر مجرمان و سارقان تنگ شده و اجازه هیچ گونه تحرک و فعالیت مجرمانه پیدا نکنند؛ چرا که اگر روند سرقت آنها رو به افزایش باشد و کنترلی صورت نگیرد، این افزایش‌ها نگران کننده است و احساس امنیت را در جامعه پایین می آورد و زمانی که احساس ناامنی در جامعه بالا رود، اعتماد مردم نه تنها به پلیس بلکه به حکومت نیز کم خواهد شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: سرقت‌های خشن در کشور در تعطیلات نوروز امسال 60 درصد کاهش داشت.

سردار رادان افزود: امسال در تعطیلات نوروز 500 هزار نفراز ماموران نیروی انتظامی نظم و امنیت مسافران نوروزی را در سه بخش امداد و نجات، راهنمایی و رانندگی و تامین امنیت عمومی تامین می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد مناسب نیروی انتظامی هرمزگان در تعطیلات نوروز امسال بیان کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان شاهد کاهش 45 درصدی وقوع جرایم و کاهش 12 درصدی تلفات تصادف‌های جاده‌ای هستیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در پایان گفت: با مبارزه با قاچاق مواد مخدرو قاچاق اقلام و خرده فروشان نیز در حوزه فرهنگی شعار امسال را محقق می کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  2