آبی‌ها با ۸ بازیکن اصلی تمرین کردند

تمرین عصر یکشنبه استقلال با حضور تنها هشت بازیکن اصلی این تیم و البته برخی از چهره‌های پیشکسوت این باشگاه برگزار شد.

خبرگزاری مهر: تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال تنها با حضور 8 بازیکن اصلی برگزار شد و حواشی نیز داشت که در زیر از نظر می‌گذرانید:

– امیر قلعه نویی و آرش برهانی با حدود 15 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شدند.

– سرمربی استقلال با لباس شخصی در محل تمرین حضور پیدا کرد و در جریان تمرین نکات لازم را به اعضای کادر فنی خود  می‌گفت، ضمن اینکه وی دقایقی نیز با نوروزی، پزشک تیم استقلال گفتگو کرد و از آخرین وضعیت مصدومان تیم مطلع شد.

– علی لطیفی، جواد زرینچه، شاهرخ بیانی، منصور پورحیدی و سیروس دین محمدی نیز در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند که خوش و بش گرم و روبوسی زرینچه و قلعه نویی توجه حاضرین در تمرین را جلب کرده بود.

– جواد زرینچه در حاشیه تمرین به خبرنگاران گفت: استقلال بازی‌های سختی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد اما با شناختی که از کادر فنی و بازیکنان استقلال دارم مطمئنم که آنها می‌توانند دو بازی آینده خود در این رقابت‌ها را ببرند و به مرحله بعد صعود کنند.

– تمرین عصر امروز فقط با حضور 8 بازیکن اصلی برگزار شد و بازیکنانی مانند خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، مهدی نظری، احمد جمشیدیان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و مجید غلام‌نژاد غایبان تمرین امروز بودند.

– آخرین بازی استقلال پیش از بازی با الشباب ساعت 13:30 فردا به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد و پس از آن اعضای تیم استقلال ساعت 16 فردا برای سفر به عربستان در فرودگاه مهر آباد حضور پیدا خواهند کرد.

– در جریان تمرین امروز بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر کادر فنی فوتبال بازی کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7