یک نماینده: به وصیت «ریچارد فرای» بها دهید

یرموذن گفت: در مورد دفن ایران‌شناس آمریکایی باید توجه داشت فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سوال نباید برد و به وصیت ریچارد فرای بها دهید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز حقیقت و حقانیت حرکت و اقدام نظام جمهوری اسلامی ایران به همت دولت و ملت بر عموم جهانیان چندان روشن و درخشان گشته که گمان نمی‌رود احدی ذره‌ای بتواند چهره نیکوی ایران اسلامی را مخدوش کند.

 پیرموذن طی نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما به فرهنگ بسیار غنی تکیه داریم و پیشبرد بیشتر کشور مشروط به رویکردی است که علاوه بر تولید علم و عمل به طور همزمان با تکمیل سرمایه‌گذاران، کارگران،‌ کارمندان، کارآفرینان و کشاورزان و با ارزش دانستن کار و سرمایه به عنوان هدف پیشرفت نگاه می‌کند.

وی افزود: پالایش فرهنگ عمومی و رفع موانع فرهنگی و توجه ویژه به جوانان و حاشیه‌نشینان بسیار ضروری است و جوانان به عنوان اصلی‌ترین نیروی اجتماعی نیازمند حمایت و فراهم کردن فرصت‌های شغلی هستند و حاشیه‌های شهرهای ایران که از توزیع نشدن عادلانه ثروت و نبود عدالت اجتماعی حاصل شده محتاج توجه چشم‌گیر عموم صاحب منصبان است.

وی با تاکید بر اینکه مسکن مهر نیازمند بهبود زیرساخت‌ها است گفت: مسکن مهر فقط ملغمه آجر، سیمان و آهن نیست و به زیرساخت تاسیسات، آموزش و پرورش و بهداشت نیازمند است و تلاش‌گران عرصه فرهنگ یعنی فرهنگیان، هنرمندان و دانشگاهیان باید در کنار جهادگران عرصه اقتصادی یعنی کارآفرینان،‌ کارگران، کشاورزان و کارمندان به جد مورد حمایت و ستایش قرار گیرند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هموطنان نیک سیرت دارا با نه گفتن به یارانه‌ها به یاری هموطنان ندار بشتابند و همگان بیماران‌،‌ بیکاران و بزهکاران را دریابیم. امروز زنگ خطر استعمال مواد مخدر و افزایش آسیب‌های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان گوش‌ خراش به صدا در آمده است و صاحب منصبان نباید خود را به ناشنوایی بزنند.

پیرموذن تصریح کرد: در مورد دفن ایران‌شناس آمریکایی باید توجه داشت فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سوال نباید برد و به وصیت ریچارد فرای بها دهید.

وی در پایان تاکید کرد: قوه قضاییه در اسرع وقت پرونده بابک زنجانی و بدهکاران خیانت پیشه بانکی را به سرانجام رساند همچنین از نمایندگان و قوه مقننه نیز می‌خواهم وزرا را به خاطر قصور در مسوولیت مورد سوال قرار دهید نه به جهت سوء عملکرد وزرای گذشته و یا صراحت در اظهارات.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  +    =  92