همکاری‌های پست و پست بانک ایران گسترش می یابد

مهندس حسن‌زاده‌ رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در دیدار با کارکنان مدیریت شعب منطقه دو تهران از گسترش همکاری‌های پست و این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی پست بانک  وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیر و کارکنان این منطقه طی سال گذشته اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم این دو مجموعه پرتلاش می‌توان به هموطنان خدمات بیشتری ارائه کرد و این مهم قطعاً با گسترش همکاری‌ها محقق خواهد شد. بطوریکه در ثبت نام مرحله دوم یارانه‌ها به خوبی شاهد آن می باشیم.

حسن زاده با توجه به تعیین شعار سال پست بانک ایران تصریح نمود: با عزم همگانی می توانیم در مسیر رونق اقتصادی کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم و همچنین شکوفائی بانک حرکت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: برای افزایش منابع بانک و افزایش سهم بازار در منطقه تهران بایستی تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد زیرا عمده مناطق شبکه بانکی در این منطقه متمرکز می باشد.

غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش کارکنان در سال گذشته گفت: عمده تمرکز خدمات پست بانک ایران بر خرده‌بانکداری است و در این راستا لازم از ظرفیت‌های دفاتر به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه درخصوص کارمزد کارگزاران دفاتر بابت وجوه دریافتی ثبت‌نام متقاضیان مرحله دوم یارانه عنوان کرد: هیچگونه وجهی از دفاتر بابت این اقدام توسط پست بانک ایران کسر نمی شود و تمامی کارمزد دریافتی به خود دفاتر اختصاص دارد.

صباغی درپایان تصریح کرد: تمامی شعب و دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی این بانک تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه فعال بوده و آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشند.

همچنین در این دیدار اکبر غلامی مدیر شعب منطقه دو تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه مذکور گفت: همه کارکنان منطقه تلاش می کنیم در سال جدید با احصاء مشکلات و آسیب‌شناسی آن در مسیر روبه رشد بانک بیشتر سهیم باشیم.

گفتنی است: در این دیدار داود توانا رئیس هیات مدیره شرکت تأمین پست بانک ایران، رسول زندی عضو هیأت مدیره صندوق قرض‌الحسنه بانک و کارکنان این منطقه نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه را ارائه کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1