آرزو می کنم روزی مدیرعامل بانک سپه خانم باشد

مدیرعامل بانک سپه :

مدیرعامل بانک سپه در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: بسیاری از مشکلات و دغدغه های بانک سپه رفع شده و این بانک به اتکای نیروی انسانی خود وخانواده های همراه آنها، جایگاه واقعی خود را پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به قبل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه برگزار شد، با تبریک این روز و تجلیل از جایگاه زنان اظهارداشت: اگر بانک سپه امروز جشن 90 سالگی خود را جشن می گیرد،  در خلق این افتخار خانواده همکاران  نقش شایانی برخوردارند، به همین دلیل نیز در پاسداشت این تلاشها طرح همسرکارت در این بانک اجرا شد که نشان از اهمیت خانواده همکاران در بانک سپه دارد.

 * آرزو می کنم روزی مدیرعامل بانک سپه خانم باشد
مدیرعامل بانک سپه که در جمع اعضای هیأت مدیره ، مدیران برخی ادارات،  مشاوران مدیرعامل و نیز همکاران اناث سخن می گفت،  با تأکید بر اینکه همکاران اناث در بانک سپه از سالمترین و موفقترین زنان در نظام اداری کشور هستند و این همکاران از کمترین میزان تخلفات برخوردارند اظهارداشت: آرزو می کنم که روزی مدیرعامل بانک سپه خانم باشد.
وی افزود:بسیاری از همکاران اناث در بانک سپه با توجه به خلاقیت ، دقت و شایستگی هایشان می توانند بسیاری از سطوح مدیریتی را در این بانک به خود اختصاص دهند.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه از اعضای کمیته انتصابات بانک سپه خواست تا با توجه به شایستگی های همکاران اناث، باید عرصه را برای رشد و حضور بیشتر زنان همکاران باز کرد.
وی افزود: لایه های مدیریتی باید از آنچه هست تغییر کند و بیشتر از پیش شاهد حضور مدیران زن باشیم. این ممکن نخواهد شد مگر با شناخت و کشف زنان پرتوان و با استعداد در بانک و نیز تعیین معیارهای لازم در این خصوص، به منظور فراهم شدن حضور زنان در سطوح عالی مدیریتی.

 *  خانواده شهدا ارزشمندترین کسانی هستند که باید برای آنها ارزش قائل شد
وی با تجلیل از نقش مادران و همسران شهدا در 8 سال دفاع مقدس و ادای احترام به پیشگاه آنها اظهارداشت: مسأله ریسک را فعالان حوزه پولی و بانکی به خوبی درک می کنند، روزی که مادران و همسران شهدا ، عزیزان خود را راهی جبهه ها می کردند در واقع دست به عملی می زدند که با 100 درصد ریسک همراه بود ولی آنها شجاعانه دست به این ریسک زد و امروز به واقع ارزشمندترین کسانی که باید برای آنها ارزش قائل شد همین خانواده شهدا هستند. 

 * نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه اسلام تفاوتهای طبیعی زنان و مردان را به رسمیت شناخته است گفت: زنان از توان و ظرفیتهای بسیار بالقوه و ارزشمندی برخوردار هستند که نمود آنها را در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… شاهد بوده و هستیم که مهمترین آنها نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

 * نیاز زن امروز به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)
تقوی نژاد با اشاره به فضائل حضرت فاطمه زرا (س) اظهارداشت:  اگرحضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) را از زندگی بیشریت حذف کنیم، هرگز نمی توانیم جایگزین دیگری برای آنها بیابیم. زنان امروز به شدت نیاز به این دو بزرگوار دارند.
وی با تشریح شرایط حاکم بر زنان در دوران پیش از تولد حضرت فاطمه (س) گفت: در آن دوران زن نه تنها باعث افتخار نبود بلکه باعث سرافکندگی در جامعه عربستان آن  روزگار بود ولی با میلاد حضرت فاطمه (س) و تکریم وی توسط پیامبر اسلام، روزگار زنان دگرگون شد.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نقش حضرت خدیجه (س) در زندگی پیامبر گفت: وقتی پیامبر دعوت خود را برای گرایش به اسلام علنی می کند ، دومین شخص پس از حضرت علی (ع) و اولین زنی که این دعوت بزرگ را می پذیرد، حضرت خدیجه است. وی با خلوص نیست این دعوت را تکمیل می کند.
وی افزود: پیامبر وقتی متهم شد که بعد از خود کسی را ندارد ، یکی از زیباترین آیات نازل شد که در آن تأکید شد که خداوند کوثر را که مایه مباهات است به پیامبر اسلام ارزانی کرده است و چنان که شاهدیم آثار پربرکت این بانوی بزرگ در زندگی امروز ما همچنان جاری است.
تقوی نژاد گفت: فاطمه هم کفو علی (ع)،  فاطمه مادر حسنین و… است. فاطمه همه توصیفات است و هیچ یک از آنها نیست. به واقع فاطمه، فاطمه است.
وی با اشاره به نقش حضرت زینب در کربلا گفت: به واقع اگر آن حضرت نبودند کربلا در کربلا می ماند. یکی از بزرگترین اتفافات بشر، جلوه تمام عیار نقش آفرینی یک زن و در واقع حضرت زینب (س)  در حوادث پس از عاشورا  است . باید گفت که در عمل جوان مردی در رکاب حضرت زینب (س) درس می آموزد.
مدیرعامل بانک سپه با پاسداشت مقام شامخ زن و به ویژه همکاران اناث در بانک سپه، از همراهی این همکاران و خانواده همکاران تجلیل کرد .
گفتنی است، مراسم مذکور با تجلیل از خانواده های شهدای بانک سپه، سخنرانی دکتر اعلایی استاد دانشگاه تهران و اجرای برنامه های مختلف پایان یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =