آموزش یوگا برای همه

یوگای اینکار (Iyengar)، نخستین بار توسط B.K.SIyengar از هندوستان تاسیس شد. در این سبک روی یک خط قرار گرفتن بدن تاکید بسیار شده و به خاطر استفاده از تکیه گاه های بدن معروف است. کت مک کینی، دستیار و مالک استودیو یوگا در میشی گان (گرند رپید) است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله دنیای زنان:یوگای اینکار (Iyengar)، نخستین بار توسط B.K.SIyengar از هندوستان تاسیس شد. در این سبک روی یک خط قرار گرفتن بدن تاکید بسیار شده و به خاطر استفاده از تکیه گاه های بدن معروف است. کت مک کینی، دستیار و مالک استودیو یوگا در میشی گان (گرند رپید) است. او به این سبک یوگا علاقه خاصی دارد و خودش نیز همین رشته را آموزش می دهد. او در سال 1998، تمرین یوگا را شروع کرد تا خودرا از شر بیماری بسیار حادی که داشت رها سازد و در واقع خود را نوسازی کند و از همین جا بود که یوگا به یک بخش لاینفک زندگی اش تبدیل شد زیرا از آن بهره های روانی و فیزیکی بسیاری برد.

کت می گوید یوگا به سبک اینگار یک نوع نظم اساسی و بنیادی است و انجام آن برای هر فردی ممکن است. هر کسی که آن را تمرین می کند، دریچه قلب و قفسه سینه اش گشوده می شود. قبل از تمرین هر حرکت، بهتر است که آموزش های مربوط به آن را به طور کامل بخوانید و در طول تمرینات به طور کامل  و عمیق نفس بکشید و چهره خود را آرام و آسوده رها کنید. هر بار حدود 40-20 دقیقه زمان را به تمرین کردن اختصاص دهید. با این کار گردش خون در بدن به خصوص قفسسه سینه افزایش می یابد. میزان ضربان قلب کمی کندتر می شود و احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهید کرد. اگر می خواهید گردش خون بدنتان بهبود یابد و قلب سالم تری داشته باشید، این روش یوگا را تمرین کنید.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/15/264844_432.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −  83  =