۳۰۰۰ دستگاه کارتخوان نمایشگاه کتاب آماده بهره برداری است

شرکت آسان پرداخت اعلام کرد:

مدیر عملیاتی پروژه نمایشگاه کتاب شرکت آسان پرداخت اعلام کرد: عملیات تخصیص کد پذیرندگی 3000 پذیرنده در ابتدای هفته انجام شد و بسترهای مناسب برای راه اندازی دستگاه های کارتخوان کاملا مهیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت تیم های عملیاتی و اجرایی این شرکت از ابتدای هفته جاری در محل نمایشگاه کتاب مستقر شده و در حال آماده سازی درگاههای پرداخت الکترونیکی هستند.

به گفته الیاس حسین نژاد مدیر عملیاتی پروژه نمایشگاه کتاب شرکت آسان پرداحت ، عملیات تخصیص کد پذیرندگی 3000 پذیرنده در ابتدای هفته انجام شد و بسترهای مناسب برای راه اندازی دستگاه های کارتخوان کاملا مهیا شده است.

وی اظهار داشت: پیش از آغاز نمایشگاه نصب و راه اندازی تمامی دستگاه های کارتخوان در غرفه ها انجام شده است تا خدمات مناسب و درخور شأن علاقمندان کتاب به آنها ارایه شود. به همین منظور نیز در نمایشگاه کتاب امسال خریداران، علاوه بر دستگاه های کارتخوان از طریق گوشی تلفن همراه نیز می توانند وجه خرید را پرداخت کنند.

حسین نژاد در مورد روش استفاده از گزینه تله پرداز از طریق کد #733*  نیز گفت: خریداران پس از آن که #733* را در موبایل خود شماره گیری کردند باید با انتخاب گزینه شماره 4 وارد گزینه تله پرداز شوند سپس شماره موبایل یا کد پذیرندگی فروشنده را وارد کنند.

وی ادامه داد: بعد از نمایش نام فروشنده، کافی است مبلغ خرید کالای مورد نظر خود را وارد و شماره16 رقمی یکی از کارت  های بانکی که دارای رمز دوم (رمزاینترنتی) است را وارد  یا از فهرست شماره کارت های خود انتخاب کنند. سپس رمز دوم (رمزاینترنتی) خود را به سیستم بدهند. در این مرحله با زدن عدد مربوط به  تایید نهایی، تایید انجام پرداخت به فروشگاه مورد نظر، دریافت می  شود.

وی گفت: در این مرحله ضمن اعلام موفقیت آمیز بودن پرداخت انجام شده، کد پیگیری نمایش داده می شود همچنین بلافاصله، پیامک تائید پرداخت برای پرداخت کننده (مشتری) و فروشنده (پذیرنده) ارسال خواهد شد که  این پیامک، به عنوان رسید رسمی پرداخت محسوب می شود.

بنابراین گزارش بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه(فردا) نهم اردیبهشت ماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  28