حمایت شورای شهر تهران از بانک شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان پنجاه و نهمین جلسه علنی این شورا با تقدیر از تلاش‌های دکتر پورزرندی در روند تاسیس بانک شهر گفت: آماده همکاری و حمایت از این بانک هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مسجدجامعی در این جلسه که روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه و با حضور خامی رئیس و بیرانوند عضو هیئت‌مدیره بانک شهر و 26نفر از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران تشکیل شد، اظهار داشت، انتظار ما از بانک شهر این است که با پشتوانه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور این بانک بتواند به جمع پنج بانک معتبر و تراز اول کشور راه یافته تا هر چه بیشتر در مقام کمک و یاری شهرداری‌ها عمل نماید و در این رابطه از سوی شورای اسلامی شهر تهران برای هرگونه همکاری و حمایت از بانک شهر، قول مساعد داد.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش از در دسترس بودن و ارتباطات خوب دکتر پورزرندی با اصحاب رسانه قدردانی نموده و تعامل سازنده با خبرنگاران را یکی از ارکان مهم مدیریت و کسب موفقیت بیان نمود و با حضور پورزرندی در مجموعه بانک شهر، اظهار امیدواری کرد، ارتباط این بانک با شورای اسلامی شهر تهران بیش از پیش مستحکم و گسترده شود.
احمد مسجدجامعی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری خط3 متروی تهران همزمان با تشکیل این جلسه شورای اسلامی شهر تهران به عنوان طولانی‌ترین خط ریلی خاورمیانه، فراهم شدن امکان بهره‌برداری از مترو در شهر تهران را نیز حاصل تلاش‌های ارزنده و شایسته دکتر پورزرندی عنوان کرد.
رئیس شورای شهر اسلامی تهران در ادامه افزود، پورزرندی به عنوان یکی از افراد موثر در پیشبرد و تحقق امر ساخت و بهره‌برداری از راه‌آهن شهری تهران و حومه مطرح بوده و در طول سال‌های فعالیت در سمت معاون مالی و اداری شهرداری تهران، همواره به عنوان عضو شانزدهم و یا سی و دوم شورای اسلامی شهر تهران مطرح بوده و در کنار شورا حضور داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2