افزایش ۳ برابری تعداد تراکنش های کارتخوان در نمایشگاه کتاب تهران

نسبت به زمان مشابه سال قبل ثبت شد:

تعداد تراکنش های انجام گرفته بر روی دستگاه های کارتخوان نمایشگاه کتاب در روز نخست نسبت به روز نخست نمایشگاه کتاب سال گذشته بیش از سه برابر افزایش داشته است.در روز نخست نمایشگاه امسال مجموعاً 30 هزار و 987 تراکنش بر روی دستگاههای کارت خوان های منصوبه انجام شد.

height=297

از این تعداد تراکنش 1422 مورد مربوط به کارتهای بانک صادرات و 18136 مورد مربوط به بن کارتهای صادر شده و 11429 مورد نیز مربوط به عملیات شتاب بوده است.

این گزارش حاکی است در سال گذشته در روز نخست نمایشگاه مجموعا 8810 تراکنش بر روی دستگاه های  کارتخوان منصوبه انجام شده بود.

نحوه استفاده از تله پرداز با کد #733*

 روش استفاده از گزینه تله پرداز از طریق کد #733*  بدین شکل است که خریداران کتاب پس از آن که #733* را در موبایل خود شماره گیری کردند باید با انتخاب گزینه شماره 4 وارد گزینه تله پرداز شوند سپس شماره موبایل یا کد پذیرندگی فروشنده را وارد کنند.

بنابراین گزارش بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه(فردا) نهم اردیبهشت ماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  61  =  68