واکنش به اظهارات منتسب به دستیار روحانی

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی در واکنش به برجسته سازی برخی سخنان حاشیه ای وی در شیراز تاکید کرد که این اظهارات به طور مشخص ارتباطی با موضوع زنان در جامعه و پست های مدیریتی آنها نداشته و سخنان من ناقص منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا  دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی در واکنش به برجسته سازی برخی سخنان حاشیه ای وی در شیراز تاکید کرد که این اظهارات به طور مشخص ارتباطی با موضوع زنان در جامعه و پست های مدیریتی آنها نداشته و سخنان من ناقص منتقل شده است.

به دنبال برجسته سازی برخی سخنان حاشیه ای دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی در شیراز که حرف و حدیث هایی از سوی برخی سایت های خبری را در پی داشت، خبرنگار ایرنا در گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین «علی یونسی»، مواضع و نظرات وی را در این مورد جویا شد.

بخشی از اظهارات منتسب به حجت الاسلام یونسی مربوط به انتصاب زنان در پست های مدیریتی بود که این موضوع حاشیه ای به نحوی برجسته شد که گویی در تقابل با نظرات برخی مراجع معظم تقلید قرار داشته است.

در حالی که دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی، معتقد است: این مساله ناقص منعکس شده است.

حجت الاسلام یونسی تاکید کرد: سخنانم در شیراز که فایل صوتی آن نیز موجود است اصولا و به طور مشخص ارتباطی با موضوع زنان در جامعه و پست های مدیریتی آنها نداشته است. وی تصریح کرد: این سخنان در پاسخ به سوال حاشیه ای یک خبرنگار به صورت کاملا فرعی مطرح شد و سوال نیز درباره انتصابات دولت تدبیر و امید در مناطق دور افتاده و مرزی بود اما خبر آن بصورت ناقص منتقل شده است.

حجت الاسلام یونسی ادامه داد: این صحبت های حاشیه ای در شیراز که برخی سایت ها آن را بی جهت برجسته ساخته و موضوعات اصلی بحث را نیز تحت الشعاع آن قرار داده اند، صرفا بیانگر نگاه دولت و تدبیر و امید به توانایی های زنان جامعه و حضور موثر آنان در مسوولیت های اجتماعی حتی در مناطق دور افتاده و مرزی بود.

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی با تاکید بر این که نظرات مراجع معظم تقلید و فتاوی ارزشمند آنان همواره قابل احترام و عمل به آنها ضروری است، گفت: برای این فتواها هم در عقیده و هم درعمل جایگاه خاص و ویژه قایل هستم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  67