دریافت ۳استاندارد بین‌المللی از سوی بانک شهر

بانک شهر موفق به دریافت گواهینامه‌ بین­المللی استانداردهای ایزو9001، ایزو 10002 و ایزو 27000 شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، در راستای حرکت به سوی استانداردسازی فعالیت‌ها، روش‌های اجرایی و اصلاح فرایندها به منظور بهبود مستمر عملکرد بانک، استانداردهای ایزو 9001، ایزو 10002 و ایزو 27000 به ترتیب مربوط به استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت شکایات مشتری و مدیریت امنیت اطلاعات در بانک شهر به صورتی عملیاتی و کاربردی دریافت و مستقر شد.

بانک شهر به منظور ارائه خدمات بهتر و مطابق با استانداردهای فعالیت و نیز جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید پس از طی مدت زمان شانزده ماه، در اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به اخذ گواهینامه­های مذکور با تایید شرکت "آینور" اسپانیا گردید.

لازم به توضیح است که این استانداردها در برخی از کشورها به عنوان بخشی از مقررات ملی در آمده و هدف از آن ایجاد سهولت در تجارت بین‌المللی از طریق بهبود و گسترش استانداردهای جهانی در مورد سیستم‌ها، تولیدات و خدمات است.

در این بین استانداردهای سری‌9000 راهنمایی برای عملکرد صحیح مدیریتی، استاندارد سری ایزو‌10002 به عنوان یکی از روش‌های ارتباط با مشتری و استاندارد 27001که به استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات یا ISMS مشهور است، کامل‌ترین ساختار را برای فرایند مدیریت امنیت اطلاعات در سازمان فراهم می‌آورند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =