جهت گیری بانک سینا به سمت بانکداری الکترونیک سوق داده خواهد شد

این بانک بیشترین خدمات را که شامل 73 نوع است به مشتریان عرضه می کند و از لحاظ تراکنش‌های ناموفق به عنوان شاخص مهم ارزیابی بانک مرکزی، کمترین تراکنش‌های ناموفق را در شبکه بانکی داشته و به همین دلیل کمترین جرائم را در شبکه بانکی بانک سینا پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر کوروش پرویزیان افزود: بانک سینا در تلاش است تا خدمات گسترده‌تری را به مشتریان خود ارائه دهد و با تغییراتی که در مدل کسب و کار سینا در حال شکل‌گیری است، جهت‌گیری بانک به سمت بانکداری الکترونیک سوق داده خواهد شد.

وی بانکداری الکترونیک سینا را از نظر تنوع خدمات منحصر به فرد خواند و افزود: این بانک بیشترین خدمات را  که شامل 73 نوع است به مشتریان عرضه می کند و از لحاظ تراکنش‌های ناموفق به عنوان شاخص مهم ارزیابی بانک مرکزی، کمترین تراکنش‌های ناموفق را در شبکه بانکی داشته و به همین دلیل کمترین جرائم را در شبکه بانکی بانک سینا پرداخت کرده است.

دکتر پرویزیان همچنین اظهار داشت: این بانک جزو بانک‌های شفاف و نظارت پذیر کشور است که تلاش می‌کند کلیه مقررات احتیاطی و نظارتی بانک مرکزی را به درستی اجرا کند و از ویژگی های برجسته این بانک ایجاد حوزه‌های مرتبط با استانداردهای سطح بالا در حوزه کنترل‌های داخلی، مدیریت ریسک و تطبیق مقررات است که زمینه اعتماد عمومی را به این بانک فراهم کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  6