سایت اینترنتی خرید آنلاین کتاب ها راه اندازی شد

با امکان خرید آنلاین تا سی ام خرداد

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با راه اندازی نمایشگاه آنلاین کتاب، تا سی ام خردادماه تمدید و امکان خرید کتاب از طریق سامانه نمایشگاه با بن کارت‌های الکترونیک بانک صادرات ایران فراهم شد.​

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران همزمان با پایان روزهای بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سایت اینترنتی خرید آنلاین کتاب ها راه اندازی شد و این بانک همچنان آماده ارائه خدمت رسانی به هموطنان می‌باشد.

براساس این گزارش کسانی که بن کارت الکترونیکی خرید کتاب نمایشگاه دارند اما به هر دلیلی موفق به خرید نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتیwww.tibf.net کتاب مورد علاقه خود را خریداری کنند که کتاب‌های سفارش داده شده از طریق پست به علاقه مندان ارسال می‌شود.
این گزارش می‌افزاید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بانک صادرات ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران امکان خرید آنلاین کتاب و ارسال آن را به سراسر کشور در کم ترین زمان ممکن فراهم ساخته است.

شایان ذکر است ١١ روز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ٤٧ میلیارد و ٢٢٦ میلیون و ٤٢٩ هزار تومان تراکنش موفق  بر روی کارت‌خوان‌های متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران به ثبت رسید. بر همین اساس در ١١ روز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بیش از یک میلیون و ٥٥٠ هزار  تراکنش خرید موفق از طریق کارت‌خوان‌های بانکی برروی کارت‌خوان‌های متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران به ثبت رسید.که آمارها حاکی از رشد ٦١ درصدی مبلغ و رشد ٢٦ درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به سال گذشته میباشد.

سرعت انجام تراکنشها بنحو مطلوب و بالایی بوده و شاهد کمترین قطعی و مغایرت در حوزه خدمات الکترونیک بانکی نسبت به سال گذشته بودیم که در مجموع عملکرد مثبت بانک صادرات ایران رضایت خاطر برگزارکنندگان, شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب امسال را رقم زد.
گفتنی است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور برای هفتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان، بانک عامل بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده است و تا سی ام خردادماه امسال با امکان خرید آنلاین در خدمت عموم هموطنانی که تمایل به خرید کتاب از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را دارند، می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  4  =