گزارش عملکرد شاگردان کی‌روش در اتریش

تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و انجام 3 دیدار تدارکاتی در کشور اتریش حضور دارد، فردا یکشنبه و در نخستین بازی‌اش در این اردو به مصاف بلاروس می‌رود که پس از دیدار با گینه که روز 14 اسفندماه برگزار شد، دومین بازی تدارکاتی تیم کی‌روش در مسیر حضور در جام جهانی است.

دومین رویارویی با تیمی ضعیف اما قدرتمند
فوتبال بلاروس، در آخرین رده‌بندی فیفا با 404 امتیاز در رده 83 جهان قرار گرفته و در جایگاه سی و هشتم را اروپا ایستاده است. آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی، در گروه I قرار داشتند و تنها یک پیروزی و یک تساوی بدست آورده و 6 شکست کسب کردند. تنها برد آنها برابر گرجستان و یک تساوی هم مقابل فنلاند بدست آوردند.

البته آنها هرچند از نظر فنی تیمی ضعیف محسوب می‌شوند اما از نظر قدرت بدنی می‌توانند فشار خوبی را به ملی‌پوشان ایران وارد کنند و حریف تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی 2014 برزیل محسوب شوند.

بلاروس که در سال 1991 استقلال خود را اعلام کرد، برای دومین مرتبه مقابل تیم ملی ایران صف آرایی می‌کند. اولین رویارویی دو تیم روز هجدهم بهمن‌ماه سال 85 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند. رسول خطیبی (6) و مهدی رجب‌زاده (88) برای ایران و ویاچسلاو هلب (53 و 60) برای بلاروس گلزنی کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  14